Vuurwerk Noord-Holland

Cocosnot79

VWC lid
Wie o wie? Ik zie zoveel VW webshops/winkels met hele goede actie’s maar dat allemaal overal in Nederland behalve in Noord-Holland, ik zie en hoor daar nauwelijks iets over, wie heeft goede deals/acties etc.
welke winkels in NH raden jullie mij aan?

*ik weet het google doet wonderen, maar ik vind alleen maar hetzelfde, ook kan ik helaas niet overal heen zoals ik voorheen deed dit ivm. mijn gezondheid helaas, dit word gezegd zodat men niet winkels gaat opnoemen die te ver zijn.

Mijn dank is groot.

25% openingsactie hier gewoon bij de Broekhoff dealer in Amsterdam, maar die actie is net 2 dagen verlopen. zat oa ook gewoon Magnum, EVO, Pangu bij

Ja best klote dat de meeste winkels met freak en outletacties zo ver weg zijn. Woon zelf ook in Noord Holland dus het is voor ons even speuren. Heb hier een lijstje die ik even snel kon bedenken:

Vuurwerk Huizen
Vuurwerkland-Zaandam, nog niet open
Vuurwerk Lokkemientje Edam
Zena Vuurwerk Middenmeer
Pronk vuurwerk
Vuurwerk Depot Hoofddorp
Vuurwerk abcoude, nog niet open
Vuurwerk Beverwijk
Vuurwerk Edam
Bofi Zaandam, nog niet open

Degene die open zijn hebben wel een uitverkoop/outlet/openingsactie hoekie op de website staan.

Succes met bestellen!

Kom zelf ook uit NH.
Binnenkort gaat Fietsenhal Niks open op: https://www.vuurwerkhalmiddenmeer.nl/
Hebben altijd wel goede deals maar hebben ook negatieve recensies vanwege dat ze bestelde producten niet meer op voorraad hadden, lange wachttijden etc.
Maar is bij mij altijd meegevallen.

Voor de rest haal ik altijd wat bij https://www.vuurwerknoord-holland.nl/

Daarnaast haal ik 70% in andere provincies.
Voorgaande jaren vaak naar Leeuwarden (en op terugweg Middenmeer)
Dit jaar richting Zuid-Holland en Utrecht.

Aanbod in NH is helaas gewoonweg niet zo groot en er zijn geen winkels met freak acties zo ver ik weet.

Super, dankjewel, ik ken er wel een aantal, er zijn inderdaad een hoop winkels hier in NH waar je nog niet kan bestellen, ik ga is even een paar van de opgenoemde site’s bekijken!
Moet vast goedkomen uiteindelijk haha

j.Niks ben ik vaak geweest, merk dat het vuurwerk best oud kan zijn en sommige dingen niet doen wat ze wel horen te doen, ook heb ik er vaak besteld en bij aankomst toch heel erg lang moeten wachten tot ik mijn bestelling in ontvangst kon nemen, het is dat ik geopereerd ben en een poos niet kan auto rijden anders was ik inderdaad ook richting Friesland gereden, Hier in NH hebben vele winkels dezelfde producten jammer genoeg.

Weet je toevallig ook wanneer de site van Meliora weer geopend zal zijn?

Ik kom ook uit NH en qua echte freakacties is het idd karig in onze provincie. Vorig jaar had de snuffelaar in Purmerend nog wel een paar aardige aanbiedingen, maar dat is nu ook niks. Ik ben 1x bij Niks in Middenmeer geweest, dat doe ik niet meer. Misschien dat het nu beter is, maar toen was het een gigantische chaos, t*ringlang wachten ondanks een afhaaltijd en veel producten niet op voorraad.

Ik rij nu het hele land door, Brabant, Utrecht en Pijnacker. Niet het allerleukste, maar als je redelijk veel haalt is het zeker de moeite waard. En het is ook wel weer gezellig op al die verschillende plekken.

Ik ga zelf naar het noorden, Friesland in. Meliora kan wel wat leuke spullen hebben, en in de voorverkoop vaak 20% korting (op de december prijzen) maar niet echt freakacties nee. Niks is inderdaad eigenlijk altijd drama, lang wachten en dan maar een halve bestelling krijgen. Voor wat andere merken kun je ook nog aan Pronk vuurwerk denken.

Normaal haalde ik ook mijn vuurwerk een beetje overal vandaan, maar ik kan en mag niet rijden voor een poos ivm. Operatie, ik baal echt enorm, heb zoveel mooie aanbiedingen gezien overal en nergens (behalve NL) nou dan voel je je wel even k*t hoor omdat je er gewoon weg niet heen kan rijden haha, En snuffelaar in purmerend ben ik vaker geweest maar ze hebben me een keer flink genaaid sindsdien kom ik er niet meer. Helaas zijn veel webshops in NH bijna hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan