Vuurwerk nieuws op Duitse televisie.

jawe

VWC lid
Documentaire over "Easy-Box", een vuurwerk nieuwjaar doos.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Raketten en vuurwerk voor nieuwjaar.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Vuurwerk verkoop.
+ YouTube Video

Leuk doorverbind projectje in het eerste filmpje! Zou ook een mooie oplossing kunnen zijn in NL. Niet zelf meer doorverbinden, maar gewoon je project doorverbonden en al kunnen bestellen op maat bij je dealer. Dus je kiest zelf je onderdelen uit en eventueel de volgorde, en de leverancier zet het zo voor je in elkaar. De betreffende leverancier heeft de kunde en kennis meestal toch in huis om projecten op te zetten, en hoeft de consument niet meer iets illegaals te doen lijkt mij.

Leuk doorverbind projectje in het eerste filmpje! Zou ook een mooie oplossing kunnen zijn in NL. Niet zelf meer doorverbinden, maar gewoon je project doorverbonden en al kunnen bestellen op maat bij je dealer. Dus je kiest zelf je onderdelen uit en eventueel de volgorde, en de leverancier zet het zo voor je in elkaar. De betreffende leverancier heeft de kunde en kennis meestal toch in huis om projecten op te zetten, en hoeft de consument niet meer iets illegaals te doen lijkt mij.

pfft, het leuke aan doorlonten is toch dat je zelf je show in elkaar kan zetten? dat je zelf effecten kan kiezen die jou aanstaan. hier wordt alles voor jou gedaan... kan je beter een 3 minuten blok neerzetten :D

Naturlijk is dat et mooist Lünig. Alleen is het hier illegaal om te doen he. Ik zeg toch ook dat het mooi zou zijn als je zelf je showtje bij elkaar kiest in een situatie dat je het zou kunnen bestellen bij een dealer? Er zijn ongetwijfeld ook mensen die niet weten of niet zeker weten hoe alles door te verbinden. Of mensen die het zelf niet aan durfen. Voor die groep mensen zou het toch mooi zijn om het gewoon te kunnen kopen zoals ze het willen hebben?

Back
Bovenaan