Vuurwerk naar spelende kinderen gegooid

ylke

VWC lid
WEESP - Iemand heeft maandagavond een stuk vuurwerk naar spelende kinderen gegooid vanaf een flat aan de Heemraadweg. De politie neemt de zaak hoog op en heeft een onderzoek ingesteld.

Buurtbewoners zagen om negen uur 's avonds hoe iemand het stuk vuurwerk naar beneden gooide vanaf een balkon. De spelende kinderen in de zandbak schrokken van de harde knal. De politie denkt dat het om een stuk zelfgemaakt vuurwerk gaat.

Het wijkteam van de politie heeft onderzoekt de zaak. Getuigen kunnen zich melden op 0900-8844

Bron

Wat een reacties, jullie weten hoe de media alles opblaast...
Het kan dus ook zijn dat hij ze fp3 naar beneden gooide en dat er een stuk verderop kinderen in de zandbak zaten. Ik mag hopen dat hij t niet met opzet naar hun gooide dan.

Wat een reacties, jullie weten hoe de media alles opblaast...
Het kan dus ook zijn dat hij ze fp3 naar beneden gooide en dat er een stuk verderop kinderen in de zandbak zaten. Ik mag hopen dat hij t niet met opzet naar hun gooide dan.

het kan dan wel opgeblazen zijn door de media.
maar uberhaupt vuurwerk gooien uit een flat? je weet nooit wat er gebeurt.
en al was een het een fp3, vind ik dat een zeer kwalijke zaak, die dingen hoor je niet af te steken op deze manier.
dus het blijft een eikel.

het kan dan wel opgeblazen zijn door de media.
maar uberhaupt vuurwerk gooien uit een flat? je weet nooit wat er gebeurt.
en al was een het een fp3, vind ik dat een zeer kwalijke zaak, die dingen hoor je niet af te steken op deze manier.
dus het blijft een eikel.

Ja daar heb je gelijk in. maar dan te roepen dat hij geen kinderen heeft enzo alsof hij ze vermoord heeft ofzo.

Nah als die kinderen zou hebben,dan dacht die hopelijk beter na! En nee heeft niemand vermoord. Maar goed,gooien,vuurwerk en kleine kinderen,maak je geen vrienden mee. en achja,er zijn getuigen. Dus sowieso een van de idioten,van 2012,:D

Kinderen, mensen, dieren of helemaal niemand. Je gooit zoiezo geen vuurwerk van een flat lijkt me zo!

De leeftijd staat er helaas niet bij in het artikel, want iedereen die jong is maakt fouten en kan de gevolgen niet overzien.

Vroeger werd er ook vaak vuurwerk naar mij toegegooid. En niet alleen legaal.
Dus weet wel een beetje hoe het voelt om zoiets mee te maken. NIET LEUK!

Nu al vuurwerk afsteken is fout, zeker vanuit een flat/woning en al helemaal naar kinderen toe (al is dat laatste misschien gewoon verkeerde timing).

Oppakken die gast. Maakt niks uit of de media zoals gewoonlijk overdrijft. Zoiets doe je gewoon niet.

Back
Bovenaan