Vuurwerk naar hond: klap voor baas

Ben blij als er een wet komt waarbij burgers en politie zulke mensen direct aan mogen pakken.. Deze mensen verdienen net zo hard een mep terug..:mad:

Ben blij als er een wet komt waarbij burgers en politie zulke mensen direct aan mogen pakken.. Deze mensen verdienen net zo hard een mep terug..:mad:

dan moeten die politieagenten dat nog wel durven:shocked: zijn allemaal van die balletjes tegenwoordig joh. Het enigste wat ze nog kunnen is boetes uitschrijven:shocked:

maar echt triest van de daders, die had ik wel een lesje geleerd:mad: denken dat ze tegenwoordig alles kunnen die snotapen:frusty:

dan moeten die politieagenten dat nog wel durven:shocked: zijn allemaal van die balletjes tegenwoordig joh. Het enigste wat ze nog kunnen is boetes uitschrijven:shocked:

maar echt triest van de daders, die had ik wel een lesje geleerd:mad: denken dat ze tegenwoordig alles kunnen die snotapen:frusty:

Ga maar een keer in Eindhoven op stap. Als je daar op de verkeerde plek loopt op het verkeerde moment krijg je zonder reden een paar meppen van ze en als je er dan wat van zegt krijg je een gratis nachtje cel..

Maar precies, in dit geval was het helaas 2 tegen 1 dus het slachtoffer heeft vast niet veel kunnen doen.

Pff, eerst vuurwerk naar een hond gooien, kun je toch verwachten dat het baasje boos wordt. En dan nog gaan slaan ook nog. Moet toch niet veel gekker worden zeg... :angry:

hier 4 jaar geleden, gooide een mafkees een nitraat naar een oudere man met een hond en ik kwam net aanfietsen. die gozer gewaarschuwd en gevraagd of die wel helemaal goed wijs was. kreeg ik nog een grote bek ook, toen heb ik het maar even op een andere manier opgelost, daarna gelukkig geen last van gehad met justitie.

Ik kan hier echt niet tegen, vuurwerk staat bij mij voor plezier voor iedereen. En rekening houden met iedereen vind ik dan ook heel belangrijk.

Dit zijn de tering..... die vuurwerk een slechte naam geven.

Laatst bewerkt:
zwaar waardeloos dit soort mensen , heb er echt een hekel aan .
mijn hond is er gelukkig niet bang voor maar mensen moeten het niet uit proberen want dan laat ik hem wel ff los en denk dan niet dat je daar erg blij van word.
maar dit soort mensen mogen van mij rustig die dag binnen blijven zou een hoop ellende schelen denk ik .

grtzz

Back
Bovenaan