Vuurwerk met harddrugs

Culemborg, 07-06-2008
Vrijdagavond rond half zeven meldde een getuige dat er overlast met vuurwerk werd veroorzaakt. Hierbij werd een prullenbak aan de Papiermolenweg in Culemborg vernield.

Agenten hielden een 14-jarige jongen aan voor baldadigheid nadat hij door getuigen was beschreven. Daarbij troffen agenten een doosje met witte poeder aan en meerdere pillen. Deze zijn in beslag genomen en getest. Het bleek om pillen en poeder te gaan die zijn opgenomen in de opiumlijst. De 14-jarige jongen uit Culemborg werd vrijdagavond gehoord. (13)

Pff wat een combinatie.
Als je strak van de MDMA staat kun je toch niet fatsoenlijk met die aansteker omgaan. xD Dus dat lijkt me volledig veilig.:angel:

Nee natuurlijk niet. Een 14 jarig jongetje met harddrugs.. Waar gaat dit heen? Straks zien we de baby's met het bier nog rondlopen.:bonk:

Je hebt altijd extremen, dit is zo'n extreem figuur. Zal ergens iets heel erg mis zijn als je dit tegen komt, dan is er niet alleen iets mis met of bij die jongen, maar ook bij zijn ouders/opvoeders, vrienden, hulpverleners etc. Denk dat deze jongen dus niet de enige schuldige is in dit verhaal!

onder invloed zijn in welke zin dan ook, Strak, Stoned, dronken, high, waus,whatever en hoe jong of oud ook.. Dan moet je zeker geen dingen ondernemen zoals het afsteken van vuurwerk!

Mja, in Culemborg loopt dit tuig vrij veel rond, ik heb daar afgelopen Oud en Nieuw doorgebracht en echt niets werd gespaard.
Is wel een extreem, maar relatief gezien valt het mee voor daar, viel me echt op toen.

Back
Bovenaan