Vuurwerk Liefhebberij Filmtopic

MasterBsc

VWC lid
Mede freaks, nog de beste wensen! :D

Wat heb ik een geweldige jaarwisseling gehad. Niks anders dan positiviteit en sfeer meegemaakt. Aangezien we de laatste tijd veel negativiteit en onwaarheden horen over onze traditie, wil ik met de start van dit jaar een nieuw concept beginnen. Vuurwerk Liefhebberij staat voor onze geweldige traditie met oud en nieuw, vuurwerkshows in binnen- en buitenland en met het geweldige festival Fallas. Ik heb gisteren enorm veel gefilmd, waar ik speciaal de sfeer wil laten zien die bij vuurwerk komt kijken en vooral de samenhorigheid.

Ik heb hierbij een YouTube kanaal opgericht die deze beelden gaat laten zien. Het staat nog in de kindervoeten maar voel je vrij om je te abonneren! Bij genoeg animo ga ik ook steeds meer en grotere beelden plaatsen. Ik ben van plan om het het hele jaar door filmpjes te plaatsen! Hiermee wil ik ook graag de freakkant van het vuurwerk presenteren.

Hier een paar fragmenten van 1 van de 100e filmpjes die ik gisteren heb gemaakt en waar je de sfeer kan proeven:

En ja: Ook vele overdag filmpjes! :handsup:

Voel je vrij om je enthousiastme te laten zien en abonneer hier https://m.youtube.com/channel/UC-A2yX4Vn4qlBpIOYTCjL0A , want bij animo plaats ik genoeg beelden om voor uren kijkplezier te hebben :)

Overigens plaats ik hier elke week minimaal 1 filmpje en komt er een oud en nieuw 2019 2020 compilatie aan!

Laatst bewerkt:
Wat een gruwelijke box is dit! Boeketten waren niet normaal groot en die shapes waren helemaal heerlijk. Deze bak blies vele Triplex blokken hier er uit. Dat doorlont systeem van Funke is echt een luxe met die stickers en direct quickmatch, maar tegelijkertijd kan je het zo ook niet vlekkeloos doorlonten als je het op de reguliere manier doet. Ook merkte ik dat er tussen de rows zelfs ook wel eens vertraging zat. Des al niettemin de beste box van de avond!

20200101_011439.jpg

Laatst bewerkt:
Hier een geweldig blok doorgelont met de Funke 20sh mix cakes. Gigantische en prachtige uitwerkingen! De politie kwam even langs en stopte om te kijken naar deze prachtige uitwerkingen, dat was wel even een goud momentje :D

20200101_015615.jpg

Ik heb trouwens m'n oude YouTube kanaal zojuist omgezet naar Vuurwerk Liefhebberij, dus voor de mensen die me nog niet volgen: https://m.youtube.com/channel/UC-A2yX4Vn4qlBpIOYTCjL0A

1 deze dagen komt m'n compilatie hier op :)

Geweldig idee Daan, eerste beelden zien er al top en sfeervol uit. Zeer benieuwd naar de rest.

Top! lekker bezig! Ben benieuwd wat we dit jaar allemaal te zien krijgen. Ziet er nu al goed uit.

Ik had deze box al een paar keer voorbij zien komen op de Trophy en samen met m'n vriendin dacht ik, dit kan echt geen F2 product zijn! Dit moet wel F3 of F4 zijn, zo hard was de burst en zo groot was de spreiding. Blijkbaar was ik niet de enige want iedereen vroeg het zich of op het forum. En ja hoor, gewoon F2 en het bleek de Elegant Night te zijn! Wat een blok hé, eerste wat ik had gedaan is 'm gelijk bestellen. En pfoe, in de straat was dit niet normaal heerlijk. Wat een tempo, burst en spreiding. De salutes zijn ook lekker trouwens, alleen hadden ze in China perongeluk de finale omgedraaid ( om maar even iemand anders de schuld te geven :D )

20200101_004006.jpg
20200101_004414.jpg

Hier een leuke overdag video. Met het zonnetje erbij en een Spaans product waande ik mezelf even in Valencia :cool:

Eerst de Dum Bum 16, die knalde weer als vanouds! Gewoon een top product en wel het maximale wat er mogelijk is binnen F2. Prima knalcake dus. En toen kwam de Sonora.
. Kolere wat een beuker is dat! Zijn gewoon volle prof salutes die daar uitkomen. Piromax Titanium Salute is er zelfs een pruttelpotje bij. Echt genieten dit, ik weet wel wat ik ga inslaan tijdens Fallas :)

20191231_144024.jpg

Hier 3 echt prachtige siercakes van Argento! Helaas van de mist op dat moment maar het viel nog enigzins te zien. Vooral de laatste cake is echt SUBLIEM! Om te smullen. Prima burst en hele goede spreiding.

Het betreft de Scorpio 13sh 30mm, Demonio 13sh 30mm en de Ammandra ( prachtig!). Ze zijn trouwens enorm zwaar zodat ze niet omvallen, maar voor de zekerheid toch 3 cakes aan elkaar getaped. Argento is echt voor herhaling vatbaar!

20191231_185823.jpg

Vroeg mij al af waar de Vuurwerkliefhebberij nou weer vandaan kwam. Het is mij nu duidelijk waar de YT berichten vandaan komen. Ziet er trouwens prima uit. :wink:

De Volador Trueno van El Gato. Hele dikke Spaanse knalpijlen die met een enorme vaart het luchtruim inschieten tot ongekende hoogte. En toch nog een dikke dreun weten te kaken. Het blijken omlabelingen te zijn van de Jorge JR101. Heerlijk om zoiets in Nederland te stoken en het weertje deed me ook even aan Spanje denken.

Ik had nog wat cakes over van vorig jaar en ik had geen zin om ze per stuk te stoken, dus zo even een klein projectje in elkaar geflanst. Aftershock Color Insanity, Zena Salute 25sh, Lidu Crossette en Mount Lu van Pangu.

20191231_225923.jpg

En hier een fragment van m'n knalshowtje: 18 stuks Piromax Titanium Salute & 2 x Hardcore Fan

20200101_013705.jpg

Geweldige beelden man! Vooral Funke springt er weer tussenuit met geweldige kwaliteit!

Goede beeldkwaliteit ook, benieuwd wat je nog meer in petto hebt!

Geweldige beelden man! Vooral Funke springt er weer tussenuit met geweldige kwaliteit!

Goede beeldkwaliteit ook, benieuwd wat je nog meer in petto hebt!

Thanks, krijg er veel berichten over. Het mooie is dat het gewoon met m'n Samsung S10 gefilmd is + externe mic. Want knallen dempen het geluid anders. Ben er erg blij mee!

Het is 1 september en dat betekent dat HET VUURWERKSEIZOEN van start gaat.. :D

Om dit moment te vieren heb ik mijn compilatie van Oud en Nieuw 2019 2020 overdag online geknalt. Het was het perfecte stookweer, blauwe lucht en een beetje koud :)

Bij ons was het gelukkig gewoon toegestaan om vuurwerk af te steken. Halverwege kwam er politie even kijken en een praatje houden en ze vonden alles helemaal prima. Het enige waar ze mee bezig waren, waren jongeren die eventueel aan het slopen waren. Het scheelt denk ik ook dat wij geen zwaar vuurwerk afsteken en gewoon consumentenvuurwerk. Het was dus een ouderwetse oudjaarsdag :D

Het wordt trouwens erg gewaardeerd om je even te abonneren op mijn kanaal :) Vuurwerk Liefhebberij. Veel kijk plezier!

Back
Bovenaan