vuurwerk kopen in belgie

hallo,

ik ga begin december een weekend naar Belgie. ik zat eraan te denken om dan op de heenweg in BaarleHertog te stoppen en nog wat vuurwerk te kopen omdat het veel goedkoper is dan in Nederland. niet zo heel veel gewoon wat pakjes nitraten ofzo. nu er van die aanbiedingen zijn van 5 pakken nitraten van 20 stuks voor 15 euro. dan haal ik 10 pakken ofzo. maar, omdat het al laat in het jaar is is het dan wel verstandig? en wat zijn de gevolgen als je gepakt wordt? en waar kan ik het het best verstoppen in de auto.
alvast bedankt.

hallo,

ik ga begin december een weekend naar Belgie. ik zat eraan te denken om dan op de heenweg in BaarleHertog te stoppen en nog wat vuurwerk te kopen omdat het veel goedkoper is dan in Nederland. niet zo heel veel gewoon wat pakjes nitraten ofzo. nu er van die aanbiedingen zijn van 5 pakken nitraten van 20 stuks voor 15 euro. dan haal ik 10 pakken ofzo. maar, omdat het al laat in het jaar is is het dan wel verstandig? en wat zijn de gevolgen als je gepakt wordt? en waar kan ik het het best verstoppen in de auto.
alvast bedankt.

De gevolgen als je gepakt word zijn:

-Elektrische stoel
-Guillotine
-Steniging

Maar als je het goed aanpakt zou ik je adviseren om in je benzinetank een aparte box maken voor je nitraten. Vinden ze nooit!
Of je kunt je banden laten leeglopen en daar dan de nitraten inleggen. Is wel wat moeilijker als je dan je banden weer om je velg moet leggen en ook nog eens op pompen.

Kortom: Zoek op dit forum en je vind de juiste antwoorden wat de gevolgen zijn en wat de pak kans is...

Hoi,
Ten eerste is het al niet verstandig dit soort dingen op het forum te vragen! Er kijken ook andere soorten mensen mee! :wink:
Ten tweede mogen er hier geen serieuze tips worden gegeven over hoe dit soort waar het best te smokkelen is!

Je hebt idd kans dat er controles zijn in nov en dec!

Ik zit in dubio om dat er ook politie ongetwijveld meekijkt. maar

ik snap je vraag niet geheel je wilt het kopen omdat het daar goedkoper is dan in Nederland we hebben hier geen nitraten legaal.

hallo,

alvast bedankt.

hmmm 1 bericht gepost ben jij toevallig alberto stegeman?
Die tips moet om te kijken waar hoe en wanneer je kan smokkelen hoe makkelijk het is om tips te vragen?
dat dat gewoon iedereen vrij op internet kan vragen?.

Ben je geen alberto geef ik je een advies.
1 bij twijfel niet doen.
2 volg je gevoel je heb een instict meestal is de eerste juist.
3einde van het jaar heb je grotere pakkans logish
4 illigaal vuurwerk zorgt voor een einde aan onze tradiditie.
5 smokkeleen van waar is altijd mogelijk en makkelijk te doen zie europees regelemant van schengen(geen vaste grens controles )
6 heb je je vuurwerk steek je het af en dan oom agent
en dan het belangrijkste advies belgie is niet zo goedkoop als je denkt.
Potten zijn in nederland beter veel meer keus en veel freakacties.
belgie is wel intresant voor nitraten en matten.
deze zijn goedkoper om je deze niet legaal in nederland kan halen.
Maarja dan is de vraag wil je risico maken voor 100 nitratjes ?

Pakkans is altijd aanwezig denk hierbij aan defect achterlicht algemene controle verlopen apk opvallende auto openstaande boete

Als jij die paar nitraatjes graag wil zou ik zeggen gewoon halen en in je kofferbak leggen. Pakkans is er altijd, maar als je die nitraten graag wil hebben dan zul je de gok toch moeten nemen. Over het algemeen is het volgens mij niet zo'n probleem ivm het eerder genoemde schengen reglement. Wapens en echte bommen worden ook dagelijks via verschillende landen vervoerd, zo niet zelfs met de post. dus als jij die nitraten wil hebben kan je het gewoon proberen mee te nemen in je kofferbak.

Back
Bovenaan