Vuurwerk kalender 2023

YorickT

VWC lid
Vuurwerkklok kalender 2023!

Het is eindelijk weer zover, het seizoen is in volle gang en dat betekent dat het nieuwe jaar ook bijna om de hoek staat! Onze nieuwste 2023 kalender is vanaf nu te koop! Let op: Vanwege drukte met bestellingen gaat het dit jaar niet om een pre-order! De kalenders zijn al binnen en worden na betaling z.s.m. verstuurd. Op = op dit jaar.

Gelukkig hebben wij (nog) geen last gehad van inflatie tijdens het drukken en gaan de kalenders met de jaarlijkse prijsverhoging van €0,01. De kalender zal dit jaar dan uitkomen op €20,23 inclusief verzendkosten.

Natuurlijk hebben we ook naar jullie feedback geluisterd. Zo vind je vanaf dit jaar ook de datum, locatie, evenement en schietbedrijf van de betreffende foto’s. Ook dit jaar betreft het allerlei foto’s gemaakt sinds de uitgave van de vorige kalender, geen oude meuk dus. Nog enkele feitjes op een rijtje:

- Full-collor kalender met 12 verschillende vuurwerkfoto’s + voorpagina
- Makkelijk ringbandsysteem om hem op te hangen
- Formaat: A4 - 20x30cm
- Spectaculaire foto’s van o.a. Koningsdag Dordrecht, Int. Vuurwerk festival Hannover en Illuminations (Disneyland Paris)
€20,23 inclusief verzendkosten

Hoe kom ik nou aan zo’n toffe kalender? Dat is makkelijk! Stuur mij een privé berichtje en zet daar meteen verzendgegevens bij. Daarna zal je een betaalverzoek sturen. Als je betaling binnen is, dan verzenden we je kalender zo snel mogelijk.

voorkant.jpg

binnekant voorbeeld.jpg

Ook hier weer besteld. Was tot vorig jaar nooit van de kalenders, maar hier maar ik graag een uitzondering voor. Blijft een leuk initiatief Yorick!

Update kalender 2023

De kalenders gaan hard, inmiddels zijn we al over de helft! Bedankt aan iedereen die er al eentje besteld heeft en inmiddels misschien al in huis heeft!

Wil jij nou ook zo'n toffe kalender? Wacht dan niet te lang! Als je vandaag nog eentje besteld wordt ie nog verzonden voordat ons Italië tripje begint. Vanaf Zaterdag ligt de verkoop een weekje stil.

Ik heb hem ook in de brievenbus gevonden! Bedankt voor de mega-snelle service, en de sfeervolle kalender. Top!

Update kalender 2023

De kalenders gaan hard, inmiddels zijn we al over de helft! Bedankt aan iedereen die er al eentje besteld heeft en inmiddels misschien al in huis heeft!

Wil jij nou ook zo'n toffe kalender? Wacht dan niet te lang! Als je vandaag nog eentje besteld wordt ie nog verzonden voordat ons Italië tripje begint. Vanaf Zaterdag ligt de verkoop een weekje stil.
De nieuwe foto's voor kalender 2024 maken neem ik aan

Beetje late reactie, want alweer enige tijd binnen. Dank voor de snelle service!

Heb met mijzelf afgesproken dat ik m pas 1 januari ga bekijken als middel tegen de heerlijke vuurwerkkater :wink:

Ik heb de kalender vrijdag besteld en zaterdag lag ie in de brievenbus.
Bedankt voor de snelle afhandeling Yorick!

Back to business

Ik ben terug uit Adelfia en Sinterklaas is weer terug in Nederland. Dat betekent dat de verkoop weer van start kan gaan. Wil jij nog zo'n toffe kalender? Wacht dan niet te lang want het gaat nu echt om de laatste exemplaren. :yes:

voorkant.jpg

De kalender 2023 is inmiddels uitverkocht!

Ik wil iedereen weer enorm bedanken voor zijn enthousiasme en de positieve reacties die we al hebben mogen ontvangen. Nogmaals voor iedereen veel plezier met de kalender.

Tot volgend jaar!

Back
Bovenaan