vuurwerk is pure geldverspilling (stemmen!!!!!!)

DW2000

VWC lid
heb even een bericht van member racing op avp overgenomen

vuurwerk is pure geldverspilling (stemmen!!!!!!)

in de gooi en eembode komt volgende week de uitslag van deze stelling.
oplage van deze krant is een kleine 77.000 dus toch wel belangerijk om deze stelling te winnen

dus allemaal even stemmen

http://www.echo.nl/ge-hi/

(staat rechts onder)

Gestemd, vuurwerk is pure geldverspilling en als we het bij de buren kijken vinden we het wel allemaal mooi he.
Zo kansloos dit he, laat ons gewoon een mooie hobby houden, zonder al die kansloze polls.

Hahaha, kapot gelachen om de reacties, hier enkele humoristische:

-Vuurwerk hoort bij oud en nieuw. Alleen het kan niet op. Dat je 5 minuten vuurwerk afsteekt, dat hoort erbij maar daarna moet het afgelopen zijn en wordt het verspilling.

-hoezo hoort vuurwerk bij oud en nieuw???

-Alleen siervuurwerk toestaan. Dat harde knalwerk, soms lijkt het wel een bombardement, uit de handel nemen. Dat scheelt ook met de gigantische luchtvervuiling, rotzooi op de grond en de angst van veel mensen en dieren.

Natuurlijk oneens gestemd en zo te zien is 62% het eens met me!

Vurwerk is inderdaad pure geldverspilling =)
omdat het na enkele secondes weg is.
Het kleine grut daarintegen is minder geldverspilling.
Helaas kan ik gewoon niet van vuurwerk afblijven en tja dan blijf je kopen, kopen en kopen

Vurwerk is inderdaad pure geldverspilling =)
omdat het na enkele secondes weg is.
Het kleine grut daarintegen is minder geldverspilling.
Helaas kan ik gewoon niet van vuurwerk afblijven en tja dan blijf je kopen, kopen en kopen

Kleine grut vind ik juist geldverspilling omdat dat niks voorstelt.

Ik vind het absoluut geen geldverspilling, ik heb dit jaar een hoop potten en ik heb het geld er voor over. Het is eigenlijk gek zoveel geld uitgeven en zoveel sparen voor 1 dag iets te doen. Maarja het is niet voor niets onze hobby en een hobby kost een hoop geld, of je er nou lang of kort mee doet het is je hobby en geen geldverspilling.

Ik zei wel 'ns: het is zonde van 't geld, maar ik vind het het geld absoluut waard!

Hier kan ik mij volledig in vinden,laten we eerlijk zijn, natuurlijk is het geldverspilling maar we doen het zo graag, en welke uitgave is nu eigenlijk geen verspilling? Dan kan ik wel een boek vol schrijven.

Back
Bovenaan