Vuurwerk in huis... en nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Muur bouwen in inpandig verwarmende garage op kranten met 2 ventilatoren erop en vochtmeter erbij. Droog vuurwerk knalt toch echt het best.

Elke x even kijken, genieten, volgorde van afsteken bedenken/aanpassen en hier de muur op aanpassen. (Meestal al bepaald aan de hand van lijst op telefoon welke ik 10x per dag bekijk)

Alles uitpakken, ontkooien, gaatjes in de folie prikken, föhnen. Na een dag acclimatiseren in de bunker, opstapelen voor de collectiefoto. :D

Alles uitpakken, ontkooien, gaatjes in de folie prikken, föhnen. Na een dag acclimatiseren in de bunker, opstapelen voor de collectiefoto. :D

Föhnen? Met als bedoeling om te drogen? Ik weet niet voor hoe lang je dat doet, maar dat haalt echt niks uit. Ik zou zeggen bespaar je de elektriciteit. ;)

Föhnen? Met als bedoeling om te drogen? Ik weet niet voor hoe lang je dat doet, maar dat haalt echt niks uit. Ik zou zeggen bespaar je de elektriciteit. ;)

Jahoor, doe dat al jaren. Sommige cakes zijn erg vochtig van binnen, dus het helpt zeker. En baadt het niet dan schaadt het niet :angel:

mikado spelen met romeinse kaarsen of babypijltjes is een geweldig manier om je tijd te verdoen

Muurtje bouwen, alles vaak vastpakken en voor je zien wat eruit komt. Gezien de film tig keer bekeken is kan ik het bijna van elk product dromen. Daarnaast dit jaar voor het eerst foto's maken van het product, zodat ik ook makkelijker de film edits kan maken. Daarnaast alles nog sorteren naar de verschillende tijdsloten, en dan beseffen dat elk tijdslot veel te vol zit dus dan daarbinnen nog een prioriteit aanbrengen van producten die ik écht dit jaar wil schieten en welke naar volgend jaar gaan.

Muurtje bouwen, alles vaak vastpakken en voor je zien wat eruit komt. Gezien de film tig keer bekeken is kan ik het bijna van elk product dromen. Daarnaast dit jaar voor het eerst foto's maken van het product, zodat ik ook makkelijker de film edits kan maken. Daarnaast alles nog sorteren naar de verschillende tijdsloten, en dan beseffen dat elk tijdslot veel te vol zit dus dan daarbinnen nog een prioriteit aanbrengen van producten die ik écht dit jaar wil schieten en welke naar volgend jaar gaan.
Heel herkenbaar dit. Moet bekennen dat ik het zelfs leuk vond te merken dat ik iets nog zelf moet doorlonten :D

Denk dat iedereen het vuurwerk grotendeels wel in huis heeft, en nu?

Af en toe een kijkje nemen bij twee zorgenkindjes waarvan de bodem wat klam aanvoelde. Die staan lekker te drogen. Verder rustig afwachten en een beetje bijkomen van de afgelopen 2 dagen. Morgenvroeg beginnen met oliebollen bakken terwijl carbidschieten inde buurt in volle hevigheid plaatsvindt - super sfeerverhogend. Aansluitend, halverwege de middag schat ik zo, de schietlijst maken. Wind is bepalende factor. Dan foto's maken, brillen, aanstekers en alle andere spullen klaarleggen. Eten en gaan !!!

Gisteravond lekker muurtjes gebouwd. Vandaag het ruggetje een dagje rust. Morgen fotos maken en nog wat doorlonten

'S avonds paar cat 1 fonteintjes en knalerwtjes om de kleine weer even aan vuurwerk te laten wennen. Voor de rest helemaal niets. Ik kom in het tijdperk dat het gewoon ophalen en wegzetten tot 31e 18 uur is. Lekker rustig aan, geen gekkigheden

Voorheen deed ik altijd tot in den treuren kruitsnuiven, foto's maken en productbeschrijvingen op de dozen lezen. Nu ik wat ouder ben zet ik het gewoon neer en breng ik het morgen naar de stooklocatie. Nog even de lonten vrijmaken en randen van de kartonnen dozen afscheuren maar dat is het dan ook. Heb het niet meer 6x in de hand.

Was ik nog maar 16 :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan