Vuurwerk in de wijk

moontan

VWC lid
Vuurwerk in de wijk

Door: Bewoner Oostgaarde
CAPELLE - Het zal tijd worden dat gemeente Capelle (met name politie) haar taak gaat doen. Vanaf oktober vorig jaar is er bijna elke avond gebeld naar de politie met de mededeling dat er vuurwerk word afgestoken in de wijk Oostgaarde. Agenten reageerden zo snel dat de hangjeugd op z'n gemak kon weglopen, want er kwam toch niemand.

http://www.deweekkrant.nl/artikel/2009/mei/15/vuurwerk_in_de_wijk

Wat vreselijk, dit is door heel nederland zo...
Misschien eens iets meer op jezelf letten en minder op een ander...

Het mag niet, maar om er nu zo een commotie van te maken...

Ik keur het zeker af dat mensen vóór oud en nieuw stoken, maar tegenwoordig belt de gemiddelde buurtbewoner de politie voor elke scheet die ze van buiten horen. Doordat zoveel mensen voor onzinnige redenen bellen is het ook logisch dat de politie het gros van de telefoontjes dan ook niet serieus meer neemt.

ik keur het zelf ook af!
maar kan me goed voorstellen als je zowat elke avond wakker geschrikt word door een lekkre klap (als niet freak zijnde).
dat je dat als vervelend ervaardt.
ik zelf als ik me niet in kan houden,
zoek een afgelegen plaats op (bosrand-park-parkeer plijn-als er maar weinig tot geen huizen zijn)
en stook daar lekker zo dat ik bijna niemand tot last ben en er zelf ook rustiger van kan genieten zonder op me hoede te hoeven zijn van blauw helmen!:wink:

Back
Bovenaan