Vuurwerk in de ring...

dieter

VWC lid
Jongens wij hebben jullie hulp nodig !!!!!!

Zoals jullie weten worden er tijdens vechtsportgals's regelmatig specialFX gebruikt.
Nu willen ze deze sporttak in Nederland gaan verbieden.
Wij vragen jullie de petitie te tekenen om dit tegen te gaan.

http://petities.nl/petitie/kickboksgalas-nederland

Ik weet hoort niet echt op het vuurwerkforum thuis maar toch vind ik dat het zijdelijks er mee te maken heeft.
Geen Gala's meer geen vuurwerk meer dus jongens teken a.u.b......

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Jammer van het vuurwerk, maar ik ben absoluut een voorstander van het afschaffen van zulke 'sporten'. Alleen aan de andere kant zie ik het ook als de vuurwerktraditie, iets wat ze van ons uit handen willen nemen dus daarom ga ik hem wel ondertekeken.

Ja hoor, mijn handtekening heb je bij deze.
Ben ook geen liefhebber van de sport zelf, maar ik begrijp je bezorgdheid. En sowieso; laat iedereen lekker zelf beslissen wat ie leuk vind in z'n vrije tijd. Mensen die in de ring stappen kiezen daarvoor, althans dit neem ik aan.

Ik had hem al gezet :D
Maar van mij kunnen er niet genoeg van deze gala's zijn eigenlijk. Mits ze ordenlijk verlopen iig.

Weer het zoveelste bewijs van de verpietering in Nederland.
Democratie zeggen ze dan,Yeah wright.
Tegenwoordig word toch alles voor,over,tegen ons beslist.

Nee,Ik vind Nederland geen bal meer aan om in te leven,Zodra ik de kans krijg ben ik pleite.

Al die schein politiek.
Al die wetten.
Al die plichten.
En alles maar moeten slikken wat ons voorgeschoteld word.

Ik ben het zat!!!

gr

btw,Handtekening gezet:p

Ik ga niet tekenen. Ik vind deze gala's zelf echt niets aan. En nu zou mij dat niet uitmaken, want het gaat om het idee van vrijheid van wat je wil doen.
Alleen: Ze willen het verbieden, niet omdat het niet goed zou zijn, maar omdat er sprake zou zijn van criminele activiteiten naast de gala's. En dat mag van mij verboden worden. Maargoed ieder zijn mening.

Greetzzz

Heb ook getekend..
Zelf ook een aantal jaren een tak van vechtsport beoefend en ik mag graag naar een goed vechtsportgala kijken. Ik verafschuw geweld maar een gecontroleerd gevecht in de ring kan ik wel waarderen. De jongens trainen ontzettend hard en ook de opkomsten van de vechters zijn erg gaaf om te zien al dan niet gecombineerd met vuurwerk.

Criminele activiteiten vinden overal plaats, dan kunnen ze alle kroegen en koffiehuizen ook wel dicht gaan gooien.
Vaak is er meer respekt onder elkaar dan waar ook.

Er zou een verbod moeten komen op het verbieden, laat de mensen gewoon hun sport beoefenen of wil men dat iedereen elkaar op straat gaat afslachten?

Heb de petitie ook ondertekend. Heb zelf totaal niets met vechtsport. Des al niet te min is het een sport en er komt ook nog eens vuurwerk bij kijken.

Jammer van het vuurwerk, maar ik ben absoluut een voorstander van het afschaffen van zulke 'sporten'.

Waarom ben je hier voorstander van? Die sporten zijn ook een soort levensstijl waarbij heel veel positieve aspecten komen kijken.

Ik zal ook even tekenen. Rond uit belachelijk altijd alles maar te willen verbieden. Net zoiets als die motorclubs. Goede lijden onder de kwade.
Als 't aan de overheid lag mochten mensen alleen maar werken, consumeren en slapen. Gemaskeerde slavernij noem ik het. :p

Ooit wel van gehoord deze evenementen, verder nooit iets mee gehad, maar als het zo moet dan voel ik me toch wel een beetje betrokken!

Vrijheid vind ik onverwoordbaar erg belangrijk, maar helaas is het zelfs vandaag de dag nog nodig om er keihard voor te vechten, anders blijft er niks meer van de vrijheid over. Geen vuurwerk, geen vechtsport, geen sigaretten... dadelijk ook al geen vrij internet meer, proces tegen ziggo en xs4all over de pirate bay loopt nog in hoger beroep, en daarna krijgen we de censuurwetten die de laatste tijd in het nieuws zijn geweest. En er zijn eindeloos veel doofpot-affaires waar je je in kunt verdiepen en echt kwaad om kunt worden, de landmijnenramp in Eschede bijvoorbeeld.

Als je het mij vraagt is er nog steeds veel te weinig vrijheid in Nederland. Er is zoveel verboden wat eigenlijk best zou kunnen mogen, en er is veel te weinig eerlijkheid vanuit de machtige bedrijven en overheidsinstaties die de dienst uitmaken. Misschien tijd om een partij voor de vrijheid te beginnen. Onee die is er al een en die gedoogt nog het kabinet ook nog. Kom op doe eens wat!

Ik ga niet tekenen. Ik vind deze gala's zelf echt niets aan. En nu zou mij dat niet uitmaken, want het gaat om het idee van vrijheid van wat je wil doen.
Alleen: Ze willen het verbieden, niet omdat het niet goed zou zijn, maar omdat er sprake zou zijn van criminele activiteiten naast de gala's. En dat mag van mij verboden worden. Maargoed ieder zijn mening.

Greetzzz

Naast de legale vuurwerkwereld, is er ook een hele hoop illegale activiteit. Niet selectief blind zijn, gewoon tegen het feit ingaan dat alles maar verboden dient te worden wat anderen leuk vinden...

Uiteraard teken ik niet. Weg met dat vermaledijde voetbal, vechtsport en vuurwerk. Dat is voor paupers. Ik ben vóór zeilen, hockey, cricket en schaken als sport. En met oud en nieuw met slechts 1 oliebol (niet te vet uiteraard) en 1 half glaasje champagne om het nieuwe jaar inluiden. Zoals het bij de fatsoenlijke burger hoort.

Nee, ik begrijp de bezorgdheid. De elite wil alles dat gezien wordt als volks momenteel verbieden. Dit vind ik een zorgelijke zaak.

Een echte vechtsporter is immers zeer toegewijd aan zijn sport en kent de regels binnen én buiten de ring maar al te goed. Om welke tak van vechtsport het dan ook gaat. Dat geldt ook voor de aanhangers en volgers. Het onderlinge respect is vaak groter dan het zogenaamde respect dat al die nette burgelijke mensen van stand voor elkaar hebben.

Goed dat je dit onder de aandacht brengt Dieter!

Ook getekend. Kots misselijk word ik van de overheid de laatste tijd. Mag de burger dan echt geen een pleziertje meer hebben?

Ook getekend. Kots misselijk word ik van de overheid de laatste tijd. Mag de burger dan echt geen een pleziertje meer hebben?

Blijkbaar niet. Ze blijven maar belastinggeld uitgeven aan dat meningsloze gekonkel en ondertussen mogen we wel ontiegelijk veel in gaan leveren met zijn allen omdat een stel boeven, dat altijd vrijuit gaat, alleen maar uit is op zakken vullen. Laat dat burgertje pesten dan even achterwege . . .

Ook gestemd, heb totaal niets met vechtsporten. Zie het maar als een proteststem!:)
Succes ermee!:D

Uiteraard teken ik niet. Weg met dat vermaledijde voetbal, vechtsport en vuurwerk. Dat is voor paupers. Ik ben vóór zeilen, hockey, cricket en schaken als sport. En met oud en nieuw met slechts 1 oliebol (niet te vet uiteraard) en 1 half glaasje champagne om het nieuwe jaar inluiden. Zoals het bij de fatsoenlijke burger hoort.

Nee, ik begrijp de bezorgdheid. De elite wil alles dat gezien wordt als volks momenteel verbieden. Dit vind ik een zorgelijke zaak.

Een echte vechtsporter is immers zeer toegewijd aan zijn sport en kent de regels binnen én buiten de ring maar al te goed. Om welke tak van vechtsport het dan ook gaat. Dat geldt ook voor de aanhangers en volgers. Het onderlinge respect is vaak groter dan het zogenaamde respect dat al die nette burgelijke mensen van stand voor elkaar hebben.

Goed dat je dit onder de aandacht brengt Dieter!

Oppassen met cricketspelers:

Cricketarbiter slaat jongen dood met bat

Een scheidsrechter heeft bij een cricketwedstrijd in Bangladesh een 15-jarige toeschouwer zo hard met een bat op zijn hoofd geslagen, dat de jongen later aan een hersenbloeding overleed. Dat meldde de politie van Dhaka vandaag.De jongen, Nazrul Islam, rende het veld op tijdens een amateurwedstrijd en begon ruzie te maken met de arbiter, die in zijn ogen een verkeerde beslissing had genomen. De umpire had geen behoefte aan kritiek, greep het slaghout van een speler en sloeg Islam hard op het hoofd.De jongen leek aanvankelijk geen last hebben van de klap, maar 's nachts kreeg hij een hersenbloeding. Later stierf hij in het ziekenhuis. De politie is een zoekactie begonnen naar de scheidsrechter, die zich heeft verscholen.

Oppassen met cricketspelers:

Cricketarbiter slaat jongen dood met bat

Een scheidsrechter heeft bij een cricketwedstrijd in Bangladesh een 15-jarige toeschouwer zo hard met een bat op zijn hoofd geslagen, dat de jongen later aan een hersenbloeding overleed. Dat meldde de politie van Dhaka vandaag.De jongen, Nazrul Islam, rende het veld op tijdens een amateurwedstrijd en begon ruzie te maken met de arbiter, die in zijn ogen een verkeerde beslissing had genomen. De umpire had geen behoefte aan kritiek, greep het slaghout van een speler en sloeg Islam hard op het hoofd.De jongen leek aanvankelijk geen last hebben van de klap, maar 's nachts kreeg hij een hersenbloeding. Later stierf hij in het ziekenhuis. De politie is een zoekactie begonnen naar de scheidsrechter, die zich heeft verscholen.

Dan moeten ze maar een cricketwet aannemen mét meldplicht. En anders cricket ook maar gewoon verbieden. Hoppa! Zo word je een goed bestuurder!

Back
Bovenaan