Vuurwerk in de CL zorgt voor onderbreking wedstrijd

APOEL Nicosia heeft voor een sensatie gezorgd in de Champions League. De ploeg van Cyprus wist als eerste club ooit uit het kleine eiland door te dringen tot de achtste finale van de Champions League. Een 0-0 gelijkspel tegen Zenit in St. Petersburg volstond daarvoor vanavond.

De wedstrijd tussen Zenit en APOEL werd vanavond tijdelijk stilgegeld. Op een tribune in het Petrovskiy stadion was brand uitgebroken door het afsteken van vuurwerk.

Russische supporters zouden ook rookbommen hebben afgestoken. Tot tweemaal toe liet de Duitse scheidsrechter Felix Brych omroepen om daarmee op te houden, maar zonder resultaat. In de 55ste minuut vond de scheids het welletjes en stuurde hij beide ploegen bij een 0-0 stand naar binnen

Vijf minuten later was het vuur geblust en de rook verdwenen en kon de wedstrijd in Poule G worden hervat.

In April 2005 werd voor het laatst een wedstrijd in de Champions League definitief gestaakt. Tijdens de kwartfinale tussen rivalen Inter en AC Milan, werd er zoveel vuurwerk op het veld gegooid, dat verder spelen te gevaarlijk was.

bron

Tis in het buitenland een stuk spannender dan hier :rolleyes:

Wat bedoel je met die laatste zin ;-) ?
Maar gister ook veel vuurwerk gezien in frankrijk ! begrijp niet hoe het altijd maar mogelijk is om het mee naar binnen te krijgen.

Dat er hier vrijwel geen snars gebeurd en dat hier de kranten vol staan met de meest waanzinnige stukken. Volgens mij zitten die auteurs aan de lsd ofzo. Op een knalletje na gebeurt er in Nederland niets meer. Tenzij Dieter ingezet wordt. Dan heb je wat meer knallen ja. Maar of dat bij een CL duel mag? Ik denk het niet.

Wat bedoel je met die laatste zin ;-) ?
Maar gister ook veel vuurwerk gezien in frankrijk ! begrijp niet hoe het altijd maar mogelijk is om het mee naar binnen te krijgen.

En ik kan je vertellen: iedere supporter in het uitvak is denk ik nog nooit zo uitgebreid gecheckt!

Fase 1: kaartje laten zien, fase 2: kaartje scannen, fase 3: door de Franse ME tot aan je schoenen aan toe worden gefouilleerd. Velen moesten zelfs hun aansteker inleveren... :bonk:

Er blijven maar weinig plekken over waar je wat kan verstoppen, maar als we onze fantasie gebruiken dan kan je vast wel wat bedenken. Denk daar nog maar aan als er weer eens een fakkeltje wordt doorgegeven... :wink:

108.jpg

109.jpg

169.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan