Vuurwerk in bus gegooid: gehoorschade

moontan

VWC lid

AMSTELVEEN / KUDELSTAART - Op Oudejaarsdag heeft een groep jongeren op het Westwijkplein vuurwerk naar en in bus 172 gegooid. Hierdoor heeft de chauffeur flinke gehoorschade opgelopen.

De chauffeur (67) uit Kudelstaart stopte rond 15.30 uur om passagiers in en uit te laten stappen. Een groep jongeren stak vuurwerk af en wierp dit naar en in zijn bus. Een van de passagiers was enkele minuten doof en ook de chauffeur was zijn gehoor een ogenblik 'totaal kwijt'. Vervolgens heeft hij de hulp van politie ingeroepen die na tien minuten ter plekke was. De groep jongeren was toen al vertrokken. De politie informeerde naar eventuele schade en de toestand van de passagiers, maar ging verder niet in op de beschrijving die de chauffeur van enkele jongeren kon geven, want 'die waren toch niet meer te vinden'.

http://www.echo.nl/ww-aa/buurt/reda...tm_campaign=rss&utm_source=rss&utm_medium=rss

Nou lekker, ben je ook niets vermoedend lekker aan het werk word je bus opeens bekogeld en als klap op de vuurpijl word er ook iets in de bus gegooid. Hopelijk trekt de gehoorschade nog helemaal weg.

De groep jongeren was toen al vertrokken. De politie informeerde naar eventuele schade en de toestand van de passagiers, maar ging verder niet in op de beschrijving die de chauffeur van enkele jongeren kon geven, want 'die waren toch niet meer te vinden'.

Dusss :rolleyes: als ze een prent kunnen uitdelen zijn ze er snel bij, maar als er echt wat gespeurt moet worden zie je ze niet meer.

Is toch schandalig lijkt wel of de politie tegenwoordig alles op een presenteer blaadje wil hebben. Als ze het adres van een handelaar, of iemand die wat illegaal vuurwerk heeft via de nsb lijn krijgen zijn ze er als de kippen bij. Maar zodra ze ECHT moeten werken. kappen ze alle informatie af.

Nee lekker bekeuringen uit blijven schrijven. en achter wat vlindertjes en nitraten blijven jagen. Dan ben je pas echt aan het werk

De politie informeerde naar eventuele schade en de toestand van de passagiers, maar ging verder niet in op de beschrijving die de chauffeur van enkele jongeren kon geven, want 'die waren toch niet meer te vinden'.

jongens jongens, dan moet je je toch helemaal kapot schamen? jullie vrouwen zullen wel trots geweest zijn toen jullie thuis kwamen.

vrouw: 'en schat? hoe was je dag?'
laffe luie agent: 'ja, ik moest vandaag bijna werken voor mn centen. er was een situatie met een buschauffeur die vuurwerk in zijn bus had gekregen en daardoor gehoorschade heeft opgelopen.'
vrouw: 'maar je hebt ze toch wel gevangen daarna?!, die schoften?'
'
laffe luie agent: 'nee ben jij mal? ik ben zo snel mogelijk weer weggegaan daar. straks moet ik die groep confronteren en dan roepen ze lelijke woorden naar me.'

*de luie laffe agent heeft hierna 2 maanden zonder seks moeten doen*

KUDELSTAART - De heer Braster, de buschauffeur die met Oudjaar gehoorschade opliep omdat een groep jongeren vuurwerk in zijn bus gooide, hoopt dat hij met een gehoorapparaat ooit weer normaal kan horen. De jongeren die hem deze laffe streek leverden, gaan vrijuit.
Braster vertelt: ,,Sinds het vuurwerkincident hoor ik alle geluiden dubbel, er is continu sprake van een soort echo. Een gesprek kan ik eigenlijk nauwelijks voeren en ook de televisie is even niet aan de orde. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest, mijn oren zijn uitgespoten en ik heb een gehoortest gehad. Maar omdat de huisarts feitelijk niets aan mijn oren kan zien, heeft die me doorverwezen naar de KNO-arts. Daar ga ik donderdag heen en dan weet ik beter waar ik aan toe ben."

Braster (67) was al met pensioen toen zijn werkgever hem vroeg een paar dagen per week door te werken. De tekorten onder gekwalificeerde beroepschauffeurs blijven namelijk onverminderd groot. Braster: ,,Op de bus rijden is mijn hobby, dus ik heb besloten door te werken. Donderdag en vrijdag zijn mijn vaste dagen." Ongelukkig genoeg voor Braster viel Oudjaar dit jaar op een donderdag, maar elke andere chauffeur zou door dit incident waarschijnlijk evenzeer zijn gedupeerd.

De groep jongeren die het vuurwerk in de bus gooide, taaide snel en laf af. Misschien zijn ze zo flink dat ze zich alsnog gaan melden bij de politie. Wellicht dat de ouders de materiele schade dan kunnen vergoeden die de heer Braster vanwege deze onverantwoordelijke actie ondervindt.

Braster: ,,Elke dag als ik wakker word, hoop ik weer normaal te kunnen horen. Al zou het met een gehoorapparaat zijn, vind ik dat ook best. Maar vooralsnog is dat allemaal onzeker, dat is het ergste." Hij is van plan deze week gewoon weer aan de slag te gaan. Over flink gesproken...

http://www.echo.nl/ww-aa/buurt/redactie/954796/gehoorschade.door.vuurwerk/

Deze jongens zouden alle schade moeten vergoeden, en een levenslang verbod op vuurwerk moeten krijgen.
Voor zo'n laffe daad mag je best de rest van je leven boeten, net als deze chauffeur nu moet!

het gehoor van die chaufeur zal helaas niet meer herstellen ben ik bang .
maar toch hoop ik dat alles weer redelijk op zen pootjes terecht komt .
ik vind het heel knap dat deze men gewoon weer door gaat met zen werk :thumbup:

ik ben truowens wel benieuwt of de KNO aarts hem helpen kan .
ik hoop dat ik het vervolg van dit verhaal hier nog lezen kan

ik wens de man nog veel suc6 :bye:

Back
Bovenaan