Vuurwerk en opkomst Kampioenswedstrijd Ajax - VVV seizoen 2011/2012 (02-05-2012)

gizmo75

VWC lid
Hierbij mijn filmpje van de opkomst en het daarbij afgestoken vuurwerk van de Kampioenswedstrijd seizoen 2011/2012 tussen Ajax en VVV in de Amsterdam Arena:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nog een filmpje gevonden van het vuurwerk tijdens de huldiging van Ajax in de Arena

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Filmpje hier plaatsen over het kampioenschap is prima hoor...

Maar we willen hier geen voetbaltaferelen zoals voorheen ...dus zal hier in jullie ogen misschien streng, maar in onze ogen noodzakelijk, worden gemodereerd....
Dan weten jullie dat vast :wink:

Voor de mensen die het leuk vinden, hier nog een fotootje die ik op facebook heb gevonden!!

14ke4c6.png

:bye:

Bij een kampioenschap hoort ook een Huldiging! Hierbij mijn filmpje van de Huldiging van Ajax als Kampioen van het seizoen 2011-2012 waarbij het nodige vuurwerk werd afgestoken. Gecontroleerd op en rond het podium maar natuurlijk ook de nodige fakkels, klappers en mortiertjes vanuit het publiek.

+ YouTube Video

blijft geweldig dat vuurwerk bij ajax:)

Blijft geweldig dat vuurwerk maar niet alleen bij ajax maar bij elke club waar de supporters vuurwerk afsteken, zeker in Zuid Amerika daar is het fantastisch, daar is dit slechts kinderspel bij. Helaas, want ik zou het graag anders zien in NL.

Back
Bovenaan