Vuurwerk en benzine gebruikt om brand te stichten

moontan

VWC lid
Vuurwerk en benzine gebruikt om brand te stichten

Maastricht - Onbekenden hebben woensdagavond op twee plaatsen in Maastricht geprobeerd brand te stichten door gebruik te maken van vuurwerk in combinatie met benzine. Rond 20.30 uur was er een melding van brandstichting in een tuin van een woning aan de Augustushof. In de tuin werd een fles met benzine aangetroffen.

Korte tijd later was dat het geval bij een woning aan de Valeriushof. Bij deze woning werden drie jongens van circa 15 jaar oud door een buurtbewoner betrapt toen zij kennelijk doende waren een fles benzine waarop met plakband een rotje was geplakt, klaar te maken om te gebruiken. De jongeren lieten het spul achter en gingen ervandoor.

De politie onderzoekt beide pogingen tot brandstichting en is op zoek naar getuigen.

http://www.blikopnieuws.nl:80/bericht/63988

Bah bah, dit is dus puur: Benzine met vuurwerk ohw stoer. Ahnee joh weetje wat stoerder is, deze combinatie ook nog eens in iemand zijn tuin gooien.:angry::frusty:.

Dat ze zulke knaapjes maar snel pakken en goed straffen!

Als je die vlammen zo leuk vind doe het dan in een weiland ofzo:frusty:.
Maar laat eht gewoon liever.

Ja, iemand op school had er me al van verteld. Belachelijk, niet per sé dát ze het doen, maar dat ze zoiets ten koste van anderen doen.
Als je zoiets wil uithalen, doe het dan alsjeblieft op een verlaten parkeerplaats o.i.d, maar wat is er nou leuk aan het verpesten van andermans tuinen? Nou vertel het me eens.

En een fles benzine met een rotje er op? Vraag me af of er wel iets gebeurt, ik betwijfel het. Zo'n rotje komt toch nooit door zo'n wand heen?
:bye:

Back
Bovenaan