Vuurwerk Dumpshop Feenstra Eindhoven

PyroPowerZ

VWC lid
Het is spannend, maar volgens mij is er nog geen topic van!

Goed, ik wist eerst niet eens dat deze winkel bestond, maar toch nu weet ik het wel!

Vandaag fietste ik eens via een andere route naar huis, gewoon voor de verandering.
Op mijn route kwam ik opeens een vuurwerkwinkel tegen. Verhip! Ik wist niet dat die daar zat.
Snel even naar binnen gelopen, leuk winkeltje, beetje klein maar goed te doen. Overal kasten vol dummy's. Breeschoten, Bonfire en Rubro! Zag ik dat nou goed? Een Rubro dealer in Eindhoven! YEAH! :D Snel de folder gepakt, wat een prijzen zeg! Zeker goedkoper dan de rest in Eindhoven :D.
Voorbeelden: Thunderking Jumbo Box 23,50 - Heavy Legend 16sh 5,95 - Greeny (1, 2 of 3) 6,95 per stuk.

Thuis even wat research gedaan, en er blijkt ook een website te zijn!

http://dumpshopfeenstra.nl/

Bestellen via internet is niet mogelijk, pinnen in de winkel ook niet.

De winkel zit op Wolvendijk 23a, Eindhoven
(Vanaf Eindhoven (berenkuil) richting Helmond, 2e stoplicht links richting Nuenen)

De folder upload ik later vandaag wel even.

Zoals beloofd, de folder :D

Folder in PDF

Waarom in PDF? Nou, als ik de foto's op VWC zou zetten zouden ze of te klein zijn om te lezen, of te groot om een normaal topic te houden.

Note: de laatste pagina is een "outlet" blaadje dat los in de folder zat.

wil er dit jaar bestellen, inderdaad zeer goedkope winkel :)
ze hebben nu oa de merken Geisha rubro, en dan ook echt alle producten van rubro met leuke prijzen, wel jammer dat je niet online kan bestellen

Back
Bovenaan