Vuurwerk door brievenbus verwond bewoner Amstenrade

moontan

VWC lid
Vuurwerk door brievenbus verwond bewoner Amstenrade

Door NEWWORLD, zondag 10 januari 2010 12:02

AMSTENRADE - Zaterdagmorgen rond half twee uur werden de bewoners van een woning aan de Hommerterhof in Amstenrade opgeschrikt door een luide knal. Vermoedelijk is er vuurwerk door de brievenbus naar binnen gegooid. De bewoners zijn hevig geschrokken.
In de entree van de woning is fikse schade ontstaan. Een van de bewoners raakte gewond aan zijn been door rondliggend glas. De politie stelt een uitgebreid onderzoek in.

http://www.limburgsecourant.nl/nieu...or-brievenbus-verwond-bewoner-amstenrade.html

zo jammer weer dit soort zaken.

Afgelopen oudjaar was ik in de garage bezig en me vuurwerk een beetje aan het sorteren en klaarmaken voor 's avonds. Was rond 20.00 uur toen ik jochies bij de voordeur hoorde "heb je 'm aan". Ik doe de garagedeur open en hoor nog net de bel gaan. Ik "wat moet dat?" en die knaapies rennen weg. Gaat er een astronautje af. De hond vond het niet fijn zo bij de voordeur.
Jammer dat vuurwerk zo vaak gebruikt wordt voor dit soort baldadigheid.

Inderdaad. Lol, Nomade, wel triest om dan met een astronautje aan te komen zetten. Uiteindelijk wordt het steeds groter bij zulke mensen, en dus ook steeds gevaarlijker.

Back
Bovenaan