Vuurwerk =D [ youtube ]

Hey allemaal,

Ik heb net een nieuw youtube account aangemaakt om daar vuurwerk filmpjes op te zetten. Ik heb op dit moment niet zo veel views en uiteraard zou het fijn zijn om er meer te hebben(Hehe :p). Maar niet te vergeten, ook om jullie leukef limpjes te laten zien. Dit is de link: www.youtube.com/HomeBoysFireworks.
Ik heb er al een paar flimpjes op staan. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, dan zet ik er meer op. Als jullie het geen leuke flimpjes vinden laat het mij dan ook maar weten =P. De flimpjes zijn niet alleen om jullie een leuke tijd te laten beleven xD, maar je kan zo ook kijken of je het leuk vuurwerk vind zodat je het zelf ook kan halen.

Groeten Thomas.

Een drietal kleine filmpjes van alleen maar wat saaie Bex nitraatjes zijn nou niet echt de filmpjes die mij doen subscriben. Wat meer inhoud en filmpjes van sierpotten zouden mij over de streep trekken. Voor deze drie filmpjes hoef ik het niet te doen.
Desondanks is je filmkwaliteit wel prima. Dus ik kijk uit naar meer filmpjes. Bij een goed gevuld kanaal krijg je mijn sub.

Voor 3 filmpjes van hetzelfde product hoef je inderdaad niet veel reactie's verwachten. Neem aan dat dit gefilmd is in 2010? En dat we dus in 2011 wat meer filmpjes kunnen verwachten?

Jullie hebben helemaal gelijk. Maar ik zit een beetje in de problemen hier en heb echt helemaal geen tijd wat ik ecth khut vind :cry:. Maar in ieder geval verzeker ik jullie voor nog meer filmpjes rond de tijd van Nieuwjaar:D.
PS: Ik hou zelf niet zo van siervuurwerk maar ik zou er daarvan ook wel een aantal op zetten =D.

Groeten Thomas

Back
Bovenaan