Vuurwerk bij laatste training voor Klassieker (video)

"Feyenoord heeft zaterdagochtend onder grote publieke belangstelling de afsluitende training voor de Klassieker tegen Ajax afgewerkt. De Rotterdammers wisten zich op een door een dikke laag sneeuw bedekt Varkenoord gesteund door ruim duizend supporters. 'Dit is geweldig', waren de weinige maar veelzeggende woorden van Mario Been na afloop van de training."

Bron: FR12.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een geweldige club en een legioen.

YOULL NEVER CAN BAN,A FEYENOORDFAN.

heb nu al zin in morgen groeten VAK TT

Jammer dat wij er niet bij mogen zijn..

Ultras Vak 410 jwz :D

We zullen gaan zien wie er gaat winnen .. wordt leuk morgen..

p.s. wat is dat met die sfeeractie? rookbommetjes 12e minuut ofzo hoorde ik? Wel goed uitvoeren he.. niet zoals vorige jaar, Logo op zn kop :D

de mazzel ..

Het thema van de sfeeractie is rook,licht en vuur.

Groeten Vak X

Prettige wedstrijd TORRR, JEAN-PAUL ,PYROMAAN1990 en WONKOBONKO.

hoop voor jou niet zo prettige wedstrijd ILVAN (hahahahaha) dat betekent dat wij gewonnen hebben( HAHAHAHA).

NO HARD FEELINGS

Prettige wedstrijd TORRR, JEAN-PAUL ,PYROMAAN1990 en WONKOBONKO.

hoop voor jou niet zo prettige wedstrijd ILVAN (hahahahaha) dat betekent dat wij gewonnen hebben( HAHAHAHA).

NO HARD FEELINGS

:mad: ik zit er dus niet, voelde me nog veel te beroerd om naar het stadion te gaan. Zit nu aan radio Rijnmond gekluisterd..... en uhhh gaat niet echt goed :cry:

Ben benieuwd of er nog sancties staan op het afsteken van het vuurwerk in het stadion! anders is het nogmaals meten met 2 maten door die KNVB

Back
Bovenaan