Vuurwerk beschadigt auto aan de Kievit [Genemuiden]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
vuurauto-500x667.jpeg

De voorruit van een aan de Kievit geparkeerde auto is dit weekeinde zwaar beschadigd door vuurwerk. Dat is onder een ruitenwisser gelegd en tot ontploffing gebracht. Meerdere omwonenden hebben in de nacht van zaterdag op zondag de enorme knal gehoord. Getuigen kunnen contact opnemen met de politie.

Bron

vreemd dat de auto niet is opgeblazen zoals de politie altijd beweerd met illegaal vuurwerk...

hopelijk pakken ze deze airhead die dit op zijn geweten heeft!

Iemand werkt hard voor zijn geld en koopt een leuke auto.Dan is er een zwakzinnige die het nodig vind om iemand zijn voorruit op te blazen.Dan heb je toch echt wel zwaar hulp nodig.:angry:

Als de blauwhemden gelijk hebben had die auto op zn mins total loss moeten zijn
Dan kunnen jullie de schade wel mee vinden vallen maar:

Voorruit kapot...
Rooster kapot...
Ruitenwissers kapot...
Misschien ruitenwisser-motor kapot...
Dashboard beschadigd...
Lak beschadigd...
Rubbers die de ruit op zijn plek houdt kapot...

Met een beetje pech is de schade groter dan de waarde van de auto en dus total loss...

Wat een debielen hier in Nederland... van eigendommen van een ander blijf je af en al helemaal van auto's, die dingen zijn duurder en belangrijker dan dat jullie je voor kunnen stellen. :mad:

Laatst bewerkt:
schade van vuurwerk in welke vorm dan ook valt nooit mee, en dat moet UITERAARD flink worden bestraft! maar mij gaat het om het geleuter van meneer nieuwdorp met zn 'een hele auto opblazen met een nitraatBOM'

schade van vuurwerk in welke vorm dan ook valt nooit mee, en dat moet UITERAARD flink worden bestraft! maar mij gaat het om het geleuter van meneer nieuwdorp met zn 'een hele auto opblazen met een nitraatBOM'

Als deze schade bij mijn auto zou zijn dan ís mijn hele auto opgeblazen. Schade veel groter dan de waarde dus kan ik beter een "nieuwe" kopen.

Laatst bewerkt:

Iedereen moet dit gewoon zwaar afkeuren en wat meneer Nieuwdorp verteld zou mij een grote rotzorg zijn.Daar zul je wel andere topics voor hebben.

Iedereen moet dit gewoon zwaar afkeuren en wat meneer Nieuwdorp verteld zou mij een grote rotzorg zijn.Daar zul je wel andere topics voor hebben.

pardon? ik keur slopen met vuurwerk of wat dan ook af!!!
en die van nieuwdorp is mij iig geen rotzorg, want hij verteld leugens en zaait angst!

pardon? ik keur slopen met vuurwerk of wat dan ook af!!!
en die van nieuwdorp is mij iig geen rotzorg, want hij verteld leugens en zaait angst!

Die angst is dus niet onterecht, om in een autoruit een gat te blazen heb je wel wat serieuze kracht nodig, is gelamineerd glas dus heel stevig en op de foto zie je echt een gapend gat. Ik zou het als een "lichte" bom omschrijven als ik zo de schade zie.

Zullen we het gezellig houden heren? Danku.

Belachelijk weer. Oppakken, alle kosten verhalen, dikke boete, strafblad.
Aanpakken deze gasten, wat bezielt je zeg.

Als de blauwhemden gelijk hebben had die auto op zn mins total loss moeten zijn

Gek dat mensen dit zien als een goedkeuring. Het blijft natuurlijk een laffe daad die bestraft moet worden. Het zal zeker veel geld kosten, maar ik zie niet die totale vernietiging die de media je steeds weer voorspiegelt.

Back
Bovenaan