thevuurwerkpro
VWC lid
Hallo als je vuurwerk in belgie koopt en het hebt gekocht en bij je draagt in belgie mag de politie het dan innemen in belgie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo als je vuurwerk in belgie koopt en het hebt gekocht en bij je draagt in belgie mag de politie het dan innemen in belgie?
Idd kopen mag het ganse jaar door en bij je hebben uiteraard ook (niet meer dan 1 kg pyrotechnische SAS), de wetgeving hangt af van gemeente tot gemeente (stad tot stad), voor het afschieten heb je in veel gemeentes een vergunning nodig, die kan je gewoon aanvragen bij de lokale gemeentebesturen. In de meeste steden geven ze voor oudejaar een algemene toelating, vergunning aanvragen is dan niet nodig. Dit jaar is het wel zo dat er in Antwerpen een verbod is op het bij je dragen van vuurwerk, vuurwerk bij je hebben zal resulteren in een in beslag name en een boete, enkel in Antwerpen dus (stond zo in de krant...dus als die liegt lieg ik ook)....
Ja hoor heb ik weer, ga ik net dit jaar naar antwerpen met o&n.
Waarom eigenlijk niet in antwerpen?
toch bedankt voor de info!