Vuurwerk: Begint dat gezeik nu al?

Er bestaat nog een filmpje ergens op youtube, over oud en nieuw in Den Haag. er wordt daar verteld dat trams en bussen, wat Cameo al zei, gewoon de fik in gingen. misschien moeten we mensen van tegenwoordig maar laten zien hoe het er vroeger aan toe ging. dan piepen ze nu wel anders.

Er bestaat nog een filmpje ergens op youtube, over oud en nieuw in Den Haag. er wordt daar verteld dat trams en bussen, wat Cameo al zei, gewoon de fik in gingen. misschien moeten we mensen van tegenwoordig maar laten zien hoe het er vroeger aan toe ging. dan piepen ze nu wel anders.

Hahaha :bye:
Ik woon al 26 jaar in Den Haag en heb zoiets nog nooit gezien.
Zijn gewoon wilde verhalen.Er rijden helemaal geen trams en bussen met oud en nieuw namelijk. Wel was het vuur bij scheveningen zo groot ,dat de bovenleidingen weg smolten.

Laatst bewerkt:
misschien moeten we mensen van tegenwoordig maar laten zien hoe het er vroeger aan toe ging. dan piepen ze nu wel anders.
Natuurlijk is het fout dat er sowieso gesloopt word. Maar ik vind een trein in de hens een stuk verontrustender dan een bordje die er af word geschoten.

Nou sorry hoor, maar dat is toch totaal de omgekeerde wereld... :shocked:

Dus omdat er vroeger volgens jullie 'meer' gesloopt werd (wat ik zeer betwijfel) en omdat een trein in de hens erger is dan een bord slopen, moeten we de huidige gang van zaken maar normaal vinden? Dat is nou precies de normvervaging waardoor mensen met oud & nieuw denken omgestraft de buurt op de kop te kunnen zetten!

Lekker makkelijk, wijzen naar anderen en/of naar het verleden.
Het wordt tijd dat iedereen verdorie eens verantwoordelijkheid gaat dragen voor z'n eigen doen en laten. Altijd heeft een ander het gedaan, altijd is een ander de zeurzak, maar even naar zichzelf kijken of de hand in eigen boezem steken is er niet bij...
Met die instelling wordt de "ikke ikke en rest kan stikke" mentaliteit alleen maar erger, en gaat de overheid alleen nog maar harder door met onzinnige verboden invoeren, en kunnen wij over een aantal jaartjes gedag zeggen tegen oud & nieuw zoals we het nu kennen. Kan je lekker met z'n allen naar een flutshow van de gemeente staan kijken, zoals in enkele landen om ons heen.

Zo, en dat was dan weer mijn mening.
Doe ermee wat je wilt :wink: :bye:

Back
Bovenaan