Vuurpijl's video topic

Klassieker

VWC lid
Hallo allemaal:bye:,

Bij deze mijn eigen topic die ik ga voorzien van de nodige (leuke) video's
Even een uitleg waarom ik er mee begonnen ben.
Ik ben nooit geen liefhebber geweest van computers, camara's, telefoons en verdiepte mij daar dan nooit zo in, zag er het nut niet zo van in eerlijk gezegd een echte digibeet dus.
Enfin een vuurwerkliefhebber ben ik altijd al geweest vanaf kleins af aan door dat ik me nooit verdiept heb in computers en telefoons en dergelijke heb ik pas laat heel laat YouTube ontdekt en jeetje wat stond daar een berg aan video materiaal op van vuurwerk haha dit was goud en dat wil ik ook maar hoe in hemels naam.. Door heeeeel lang nadenken over wat ik wilde en hoe ik dat dan moest gaan doen uiteindelijk bijna een jaar geleden mijn eerste video op YouTube gezet en wat werkt dat verslavend zeg! Het nodige cat 1 wat ik over had van de verbodsjaren uit de kast getrokken en filmen die handel. Oke als ik nu naar mijn eerste x aantal video's kijk denk ik goh wat zijn die beroerd zeg maar ik had het oprecht naar mijn zin ermee, op z'n kant gefilmd, verkleind op een 1 of ander manier enz enz maar goed Kort daarna moest er een nieuwe telefoon komen met een veel betere camara en er moest een externe microfoon op voor een beter geluid en uiteraard mag een goed statief dan ook niet ontbreken! Daarna kwam fase 2 die video's van YouTube kan ik ook op forum delen waar iemand anders dan misschien weer wat heeft om z'n keuze te maken om het product wel of niet aan te schaffen of gewoon te vermaak ook prima!
Mocht er dingen zijn die beter kunnen ik sta altijd open voor opbouwende kritiek :yes:

Alvast bedankt voor het kijken van de video's en veel plezier:D

Natuurlijk kan ik er dan niet omheen om mijn eerste video ook hier als eerste te posten in mijn eigen topic:p

En toen begon het gehannes:frusty:

Gelukkig wordt het beter (al zeg ik het zelf)
Mijn eerste compilatie 2022-2023!
Bij deze video's dacht ik heel cool een externe microfoon te gebruiken.. helaas doordat de mic er niet geheel erin zat ivm een hoestje die er tussen zat heeft hij het helaas niet gedaan kwam ik pas veel later achter.. al doende leert men.

Kort maar krachtig zullen we maar zeggen.

Deze cake gewonnen bij de quiz van vuurwerkfeestje

Blijf dit een budget topper vinden

Prima cake wat mij betreft al is ie wel erg lomp groot.

Dit zijn top cakes!

Goede kwaliteit productfilmpjes van vuurwerk wat we hier kunnen kopen, daar ben ik alleen maar voor! Thanks voor het delen

Goede kwaliteit productfilmpjes van vuurwerk wat we hier kunnen kopen, daar ben ik alleen maar voor! Thanks voor het delen

Thanks RandomDaniel, ik ga me best doen! Ik kan je wel vertellen dat er heel veel video’s aankomen vanaf september die ik hier dan ook zal delen. Kwaliteit van de video’s ben ik nu nog wel tevreden over al heeft de techniek me af en toe in de steek gelaten:rolleyes:

Mooie bak!

Alpha heeft zich wel bewezen denk ik zo.

Ik verwachte wat anders maar blijft een goeie bak

Rete snel leeg maar wat een rambak zeg!

Klein cakeboxje maar was zeker geen aderlating.

Prima fonteintjes.

Lange brandtijd opzichte wat ze leuk maakt.

Ik vond dit een goede salute cake en die gouden tails maakten hem af! (jammer van de wind..)

Dit was erg leuk spul met felle kleuren en prima crackling!

Hele toffe dingen dit!

Net als de nr 10 ook erg mooi spul.

Leuke fonteinen voor cat1, prima branduur! ze komen uit de original fabriek waar ook die variant van vuurwerkbunker en evo vandaan komen.

prima 25mm waaier die ik als vervanger had gekregen.

ik vind dit toch wel leuke cat 1 fonteintjes

dit vond wel een echte topper!

Opzich grappig maar vond die spiderkings van broekhoff beter.

De welbekende fonteintjes maar in een ander jasje.

Pakket van de Big Bazar, kan het al bijna nostalgie noemen.

Wij vonden deze nog wel prima eigenlijk.

Deze uitvoering heeft ook de naam Happiness niet verdiend.

Heel erg leuk salute potje en zeker voor die 14 mm.

Meer dan prima knetterlinten, zijn goed te doen.

We vonden hem niet tegenvallen opzich.

Bengalen doen het hier altijd goed:)

Hele leuke fontein! en is zeker niet duur.

Leuk F1 pakketje van Evo.

Echt een leuke cake vooral door z'n tempo & Prijs.

Back
Bovenaan