Vuurpijl gaat fout

haakie100

VWC lid
Tijdens de jaarwisseling ging een vuurpijl van de buren de verkeerde kant op. Dus terwijl ik mijn eigen vuurpijl aan het afsteken was landde deze precies onder mijn voeten. Ik moest mij super snel omdraaien en weg rennen maar ontplofte toch precies op mij.

Ik heb geen enkele brandwond opgelopen, best wel geluk gehad dus.

Het filmpje is niet van hele goede kwaliteit maar als je goed kijkt zie je een schim en dat ben ik dus.
De pijl komt van rechts boven. Rechst onderin zit ik.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik inmiddels meerdere pijlen/boeketten van zéér dichte afstand mogen horen en voelen. Zolang je niet vol met je gezicht er voor staat of licht ontvlambare kleding aan heb kan er vrij weinig gebeuren.
Neemt niet weg dat zo`n verdwaalde pijl gevaarlijk kan zijn.

het lijkt wel een aflevering van opsporing verzocht, herkent u de dader aarzal niet en bel met de studio

vorig jaar bij men (ex) vriendin ook gebeurt, aleen schoten die andere jongens alles over de grond, als reactie daarop heb ik een mat met thumping thunders in hun midden gegooidt, slecht van me maar ik was zo kwaad.... daarna alles netjes opgelost enzo waren geen gewonden of wat dan ook

Back
Bovenaan