Vrouw rijdt met illegaal vuurwerk in auto door Etten-Leur

DW2000

VWC lid
ETTEN-LEUR - De politie van Etten-Leur heeft in de nacht van woensdag op donderdag een 25-jarige vrouw uit Zevenbergen gearresteerd omdat ze illegaal vuurwerk in haar auto had liggen. Ook bleek haar auto niet APK-gekeurd en was deze ook niet verzekerd.

De vrouw liep tegen de lamp bij een routinecontrole op de Burgemeester Berettastraat in Etten-Leur. Ze werd gecontroleerd omdat haar auto niet aan de wettelijke eisen voldeed. In eerste instantie probeerde de vrouw nog te ontkomen, maar al snel bedacht ze zich en stopte toch.

Toen de agenten een kijkje namen in de auto van de Zevenbergse, vonden ze 15 stuks Dum Bun en Super Cobra's. Het vuurwerk is in beslag genomen. De vrouw is verhoord en mocht daarna naar huis.
bron

Hmmm weer een geweldig stukje journalistiek want het is dum bum ipv dum bun en van super cobra's heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord.

Nou... Officieel zijn het wel super cobra 6...dat betekent geen 2g versie toch, met vlam. Achja heb geen ervaring met die krengen, dus vergeef me als het fout is.

Apart dat een het een vrouw is meestal zijn het mannen. Of ze moet de auto van haar vriend geleend hebben

Hmmm weer een geweldig stukje journalistiek want het is dum bum ipv dum bun en van super cobra's heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord.
Staat toch echt 'super' boven de 'cobra 6' op die dingen, 1g en 2g. Kijk maar foto's; die ik zo gauw kan vinden staat of verboden logo op of zijn te groot om te embedden.

Back
Bovenaan