Vrouw raakt gewond door vuurwerk

moontan

VWC lid
Vrouw raakt gewond door vuurwerk

Den Helder - Drie jongeren, waaronder een meisje in de leeftijd van 12,14 en 15 jaar, allen uit Den Helder, zijn woensdag 21 november rond 15.40 uur aangehouden in het winkelcentrum aan de Baljuwstraat in Den Helder. Door vuurwerk te gebruiken is een inwoonster van Den Helder gewond geraakt.

De jongeren worden ervan verdacht vuurwerk te hebben gegooid op de Jonkheer Jacob van Veenstraat. Daarbij is een 53-jarige inwoonster van Den Helder gewond geraakt aan haar oren. Het trommelvlies raakte beschadigd door de klap van het vuurwerk in de steeg, waar ze zich bevond

http://www.blikopnieuws.nl:80/bericht/63395

Nou ik wil niet veel zeggen hoor maar dit is niet op 31 dec gebeurt dus is niet gewoon verkeerde moment op verkeerde plek maar die gasten die dat spul afstaken zijn gewoon hardstikke fout stuur die gasten maar naar halt en laaten ze maar een schade vergoeding betalen ik heb echt geen geduld met zulke mensen :angry:

Ik kan je verzekeren dat een voortdurende piep in je oren een ***** gevoel is:mad:.

Maar zoals Gerwin al zegt, deze jongeren zaten fout. Wil je iets afsteken ga dan ergens heen waar je niemand hinderd, kleinere pak kans, minder/geen overlast en tevens veiligheid voorop. Den helder heeft plaats genoeg:p.

Als ik een paadje infiets op dit moment van het jaar ga ik me niet behoeden op een knal.
Overigens met oud en nieuw ben ik hier ook geen liefhebber van, vind mijn gehoor niet leuk.

Back
Bovenaan