Vroomshoop 11-09-2009

moontan

VWC lid
Wie: nog niet bekend
Waar: Vroomshoop
Wanneer: 11 september 2009
Tijd: 22.00 uur
Wat: nog niet bekend

Vuurwerkshow ter gelegenheid van 150 jaar Vroomshoop

webinfo:
http://www.150jaarvroomshoop.nl/

Laatst bewerkt:
Wagenvoort gaat deze show verzorgen.

Gedeputeerde Staten van Overijssel delen mee dat zij aan Wagenvoort Vuurwerk BV te Wapenveld een ontbrandingstoestemming hebben verleend. Dit besluit is verzonden op 23 juli 2009. De ontbrandingstoestemming heeft betrekking op het afsteken van vuurwerk op 11 september 2009, weiland aan Europasingel te Vroomshoop, gemeente Twenterand. Het tijdstip van afsteken op 11 september 2009 ligt tussen 21.30 uur en 23.00 uur.

de vuurwerkshow zal idd Vrijdag 11 september zijn.
de datum was niet goed op de site van Vroomshoop.
foutje van hun :p

tijdstip: 22.00 uur.

was idd best een leuk showtje,ik had er ook wel iets meer van verwacht.
er was genoeg ruimte daar,waarom niet gewoon iets groter schieten? maargoed ik heb me gisteren wel vermaakt.
zeker leuke dingetjes voorbij zien komen,en tegen het einde kwam er gelukkig iets meer snelheid in. veel knal en gil blokjes :)

en wat een drukte daar zeg:shocked: sluiten ze gewoon een doorgaande weg af en kan je alleen parkeren in een weiland
wat natuurlijk meteen vast zit met de vele auto,s.
ik kon gelukkig nog redelijk vlug weer weg komen.
jij ook Jeroen? :p

was idd best een leuk showtje,ik had er ook wel iets meer van verwacht.
er was genoeg ruimte daar,waarom niet gewoon iets groter schieten? maargoed ik heb me gisteren wel vermaakt.
zeker leuke dingetjes voorbij zien komen,en tegen het einde kwam er gelukkig iets meer snelheid in. veel knal en gil blokjes :)

en wat een drukte daar zeg:shocked: sluiten ze gewoon een doorgaande weg af en kan je alleen parkeren in een weiland
wat natuurlijk meteen vast zit met de vele auto,s.
ik kon gelukkig nog redelijk vlug weer weg komen.
jij ook Jeroen? :p

Hahah ja was opzich wel een leuk showtje...alleen jammer dat er zelfs in de finale nog een stilte kwam....dat is gewoon slecht:sad:

Gheghe redelijk vlug weer weg komen? nouja....ik kon toch ook niet ruiken dat al die mensen op dat weiland, allemaal weg wilden, en allemaal de kant op moesten waar ik ook stond?:angry: Maarja heb hem er ergens tussen gedrukt, en was opzich nog redelijk snel weg.:p
Haha hoe vind je iemand, midden in een donker weiland, met 2000 mensen om je heen?:handsup:

haha :p
en toch is het wel gelukt,tip neem volgende keer een zaklantaarn mee. dan doe ik dat ook :D

was best een leuk en lang showtje maar kon vele malen beter.
maar dat is mijn mening.

Back
Bovenaan