Vroegâh, toen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger toen je met een stoffen schoudertas vanaf de 29e al door de buurt trok om rotjes af te steken.

Vroeger toen de Aldi in Nederland een sier vuurwerkpakket verkocht voor 25 gulden. :D

Vroegâh, toen ik mijn jaszakken volpropte met strijkers en astronauten, terwijl ik 3 weken daarvoor een spreekbeurt op school had gehouden over vuurwerk en veiligheid en heb uitgelegd dat je vuurwerk nooit in je jaszakken moet stoppen!

Vroegah toen we in tweede helft van de jaren 80 doorlontprojectjes maakten van Happiness, romeinse kaarsen, fonteinen en piratenmatjes.
Vage plaatjes bestaande uit stilstaande beelden van een videofilmpje, geeft in ieder geval een indruk:
Projectje 80_1.png

Projectje 80_2.png

Projectje 80_7.jpg

Projectje 80_4.png

Projectje 80_5.png

Bijlagen

• Projectje 80_6.png
    Projectje 80_6.png
    1,3 MB · Weergaven: 0
Vaag of niet ik vind de foto's geweldig.
Dank! De good old Happiness was erg goed spul om projectjes mee te maken.
Ik weet nog dat ik de eerste ooit af stak als klein jochie. Zwaar onder de indruk over wat uit zo'n klein potje kwam, fontein, fluit en crackling.

Het jaar erop, ik gok 1988 of 1989, nog vagere plaatjes :) Er stond harde wind dat jaar, vandaar dat effect vrij laag bleven. Effecten in chronologische volgorde:
Projectje 80_8.png

Projectje 80_9.jpg

Projectje 80_91.png

Projectje 80_92.png

Projectje 80_93.png

Projectje 80_94.png

Projectje 80_95.png

Projectje 80_96.png

Vroeger toen ik nog bij en in de weilanden van Spijkenisse tassen vol astronauten thunders etc kon stoken zonder dat iemand problemen maakte .pffffff goeie ouwe tijd.

Dank! De good old Happiness was erg goed spul om projectjes mee te maken.
Ik weet nog dat ik de eerste ooit af stak als klein jochie. Zwaar onder de indruk over wat uit zo'n klein potje kwam, fontein, fluit en crackling.

Vroegah toen de Happiness nog eindigde met een knalsalvo ipv crackling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan