Vrijdagavond Vuurwerk Scheveningen

moontan

VWC lid
Evenement : Vrijdagavond Vuurwerk Scheveningen
Datum : 4, 11, 18 en 25 juli 2008 1 en 8 augustus 2008
Internet : www.vuurwerkscheveningen.nl
Inlichtingen via : Den Haag Marketing
Telefoonnummer : 0900-3403505 (EUR 0,45 pm)
Zes vrijdagavonden op rij wordt een spectaculaire vuurwerkshow afgestoken.

Pier wordt neit meer van geschoten. Wordt vanaf poton in zee geschoten Max Kaliber is wel omhoog geschroeft zinds dien naar 6 Inch :)

ahh gaaf :D dicht bij mij in de buurt.. maar is de show elke vrijdag avond het zelfde ? en wat Daminus zij ben ik ook benieuwd naar...

groeten

Thundering in tha sky

Vrijdag avond shows zijn over algemeen elke keer hetzelfde van opbouw. Antans dit was 3 jaar geleden nog wel zo :)

Pier wordt neit meer van geschoten. Wordt vanaf poton in zee geschoten Max Kaliber is wel omhoog geschroeft zinds dien naar 6 Inch :)

ja dat wist ik , maar ik twijfelde omdat , toen dat bekend werd , het ging over het festival zelf , maar toch bedankt voor het antwoordt .

even 'n andere vraag , wat is leuker om naartoe te gaan , 'n show op het festival , of 'n show bij de vrijdag avond vuurwerken .

Zeker een keer aanwezig, weet nog niet precies welke datum maar ik moet een van deze shows zeker meemaken. Het caliber is lekker hoog dus dat word zeker genieten!

Gewoon hopen op goed weer, dan kan je eerst lekker bakken in de zon en in de avond op je gemak gaan eten en genieten van de zonsondergang met een showtje toe.

Omdat ze als het goed is allemaal hetzelfde zijn leek mij het leuk dat we een datum eruit halen dat de meeste mensen kunnen.
Dus iedereen die erheen wilt gaan op dezelfde datum gaan.
Mij maakt het niet echt uit wanneer het is toch vakantie en als ik dan geen andere show heb of heel de dag weg ben kan ik.

Vinden jullie dit een goed idee?
Een kleine VWC-meeting op Scheveningen, gezellig toch?

Vincent van FPM heeft wat meer info. pas gekregen over deze avonden zie hun topic hier: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/binnenlandse-shows/19090-scheveningen.html#post158256

Het idee voor een mini meeting is op zich niet slecht.
Ik zou persoonlijk liever gaan voor het vuurwerkfestival in hetzelfde Scheveningen. Dat kent een grotere impact en meerdere shows op 1 avond.

Het idee voor een mini meeting is op zich niet slecht.
Ik zou persoonlijk liever gaan voor het vuurwerkfestival in hetzelfde Scheveningen. Dat kent een grotere impact en meerdere shows op 1 avond.

Ja heb je groot gelijk in Fred, een kleine meeting organiseren binnenkort voor de vuurwerkfestival Scheveningen dan maar? :rolleyes:
Ik denk dat ik zoiezo alle 3 de dagen aanwezig ben!

Gaan hier nog mensen heen, zoja laat het even weten, ik ga 1 keer naar een vrijdagavond en heel misschien 2.
Maar ik ben van plan gewoon 4 juli te gaan tenzij er meerdere komen op een andere datum?

Op FPM las ik het bericht van Arjan dat ook dit jaar de shows niet door zullen gaan. De reden zal vermoedelijk met het budget te maken hebben

Klopt ja ik hoorde het ook, ik had deze show al geschrapt omdat iedereen het me afraden dus ik zou er zoiezo niet heen gaan.

mmm jammer ik had 8 augusus op de planing staan icm een dagje scheveningen maar nu vind ik het de moeite niet om de hele dag daar rond te slenteren:p

bedankt voor het melden!

Back
Bovenaan