Vreugdevuur Scheveningen vs Duindorp n

kaboem

VWC lid
Mocht je je vervelen, live webcam van de bouw van de brandstapels in Duindorp en Scheveningen.

De Evenementen webcam kijkt dit jaar uit op het vreugdevuur van Duindorp. De brandstapel van Duindorp (Zuiderstrand) wordt opgebouwd op het Zuiderstrand nabij de havenhoofden. In de afgelopen jaren is het vreugdevuur van Duindorp uitgeroepen tot “het grootste vreugdevuur van Nederland”. Bezoekers kunnen hun auto gratis parkeren op het terrein van het Zuiderstrandtheater (Kranenburgweg 211). Van 27 – 31 december worden de pallets en kerstbomen aangevoerd via de Houtrustweg. Om dit veilig te laten verlopen wordt de Houtrustweg gedeeltelijk afgesloten.

Scheveningen

http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/

Duindorp

http://www.scheveningenlive.nl/evenementen-webcam/

Breng dan het vuurwerkfestival maar terug ???? Met 6 pontons ipv 1 ? Dat het strand in verdeeld is. Mocht het druk worden, dan is dat maar zo ?

Heerlijke line up zeg! Ook bij jullie buren dikke line up! Tof hoe ze dat daar elk jaar organiseren ❤️❤️ hoop voor de gasten daarzo dat het redelijk weer blijft.

Hopelijk voor de mensen daar kan het gewoon doorgaan zoals bedoelt is!

Voor mij kwam het goed uit dat het een dag eerder werd ontstoken vorig jaar, daardoor op 30 december een hele dikke ramshow kunnen meemaken. Volgens mij vanaf 10 posities keihard rammen 10 minuten lang met de F2 show producten van Caffero. De akoestiek daar met de flats achter je heeft zelfs iets weg van Valencia. Het is voor mij zeker niet naast de deur dus op 31 december zal ik er uiteraard nooit heen gaan maar stel dat het weer verplaatst wordt ( hoger dan windkracht 5 zeiden ze vorig jaar comform de regels omtrend shows, dat ligt iets genuanceerder met een maximum van 32 km/u uit m'n hoofd gezegd en 5bft = 29 t/m 38 km/u ) dan zal ik er zeker weer heen gaan. Die kans is niet onrealistisch dus ben benieuwd de 30e ( dat wordt natuurlijk last minute besloten )

2023

Back
Bovenaan