Vragen aan Vuurwerktotaal 2024/2025!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

De kwaliteit van veel producten is in mijn ogen sinds de samensmelting van Vuurwerktotaal met Lesli behoorlijk achteruit gegaan. Vroeger was Vuurwerktotaal in mij ogen een van de betere merken. Inmiddels worden veel producten flink overstegen door merken als bijvoorbeeld Broekhoff/Magnum, Wolff, China Red. Op de Huisman Demo was dit afgelopen jaar ook heel duidelijk te zien. Hoe kijken jullie hier zelf naar en hebben jullie plannen om een verbeterslag te maken?

Kunnen jullie overwegen om de 1.2" Spinnerz 2 Colorz, in mijn ogen de beste spinner compound, terug in het assortiment op te nemen? Uiteraard wel met dezelfde kwaliteit als voorheen.

Kunnen producten zoals de Streetmuscle, Saluted, capital en Extreme Salute 2.0 weer terug komen? Dit waren echte toppers maar helaas niet meer kunnen vinden.

De Maïro Gold is echt een prachtige cake met uniek mooie effecten. Alleen het tempo ligt echt aan de te hoge kant. Het is een flink geprijsde cake waarbij je ook maximaal wilt genieten. Kan het tempo van deze cake omlaag? Dan komt deze cake ondanks de goede prijs in m’n winkelmandje.

Komt de Wicked Whistle nog terug of een waardige vervanger? Een uniek stuk vuurwerk en naar mijn mening een van jullie beste producten.

Back
Bovenaan