Vragen aan van der Nat Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

moontan

VWC lid
Vrijdag 24 juni a.s. gaan we weer on tour.!!
Dan stopt de VWC tour-karavaan in Steenwijk om een 2e bezoek te brengen aan de kersverse nieuwe importeur van der Nat Vuurwerk.
Via dit topic stellen wij jullie in de gelegenheid vragen te stellen aan Van der Nat. Deze vragen nemen wij mee in het overleg. En in het verslag kunnen jullie straks de antwoorden terug vinden.
Ik zou zeggen: Vraag maar raak.!!!

Is Van der Nat van plan om met producten op de markt te komen waarmee ze de concurrent qua prijzen om de oren kunnen slaan en de vuurwerkliefhebber daarmee dus een genoegen gaan doen, want de prijzen van vuurwerk in Nederland gaat nergens meer om de laatste jaren. Dus ik hoop dat ze met goede en betaalbare cakes gaan komen.

Heb erg veel zin in dit bezoek!
Laat dus maar komen die vragen,zodat we weer met veel informatie in de auto kunnen stappen op weg naar huis :)

Wat gaan jullie nu als nieuwe dealer ons voor unieks brengen?

Wat maakt jullie onderscheidend van de andere dealers in Nederland?

bij deze ook wat vragen van mijn kant ;)

wat zijn jullie verwachtingen voor de verkoop van dit jaar?

zijn jullie van plan het eerste jaar 1 dealer aan te houden en daarna uitbreiding of zijn er plannen voor meerdere dealers in het land?

hoe denken jullie zelf te kunnen concurreren met de huidige merken die op dit moment op de markt zijn?

wat kunnen wij dit jaar verwachten van jullie?

Ik verwacht eigenlijk een torenhoge kwaliteit en originaliteit die ik terugzie bij b.v. enkele artikelen van Marijn.

- Voor een doorsnee consument zal het niet veel uitmaken of er VDN of Lesli op staat, maar waarin gaan jullie je onderscheiden op de toch al zo overvolle vuurwerkmarkt?
- En hoe gaan jullie aan de verwachtingen van sommige liefhebbers (waaronder ik) voldoen?

Morgen is het zover.. dan gaan we op bezoek bij VDN Fireworks!
Heb je nog vragen, stel ze hier dan nog snel! :)

Uit hoeveel cakes en fonteinen gaat jullie collectie bestaan?

Gaat het een lijn worden,of meerdere?

Kunnen jullie ons vertellen,wat de cakes en fonteinen gaan doen,qua effect?

Zal er een genoeg keuze zijn,in zowel budget cakes,als in de wat duurdere cakes?

In welke regio,s zullen jullie producten verkrijgbaar zijn?

Schoot me net onder het douchen een vraag te binnen:)

Hoe kijkt van der Net terug op de tijd dat zij noodgedwongen moesten stoppen met het produceren van kwalitatief hoogwaardige pyrotechnische artikelen in eigen land? Ik kan begrijpen dat dat omschreven zou kunnen worden als onbegrijpelijk en een sombere tijd?

En hoe kijken jullie daar nu dan op terug, balen zij er nog steeds van, lijkt mij wel uiteraard, maar hebben jullie er nu wel enigszins begrip voor?

Wou een aantal vragen stellen. Maar zo te zien zijn de meeste leden hier net zo nieuwsgierig als mij. Alle vragen waar ik mee zat zijn hier namelijk al gesteld :p

Ben erg benieuwd gasten. Veel plezier met het bezoek

Laatst bewerkt:
tja ik weet niet of deze vraag zode aan de dijk zet maar ik wil hem toch ff kwijt .

namelijk : als jullie ook een low buget lijn gaan voeren , aan welke prijs klasse denken jullie dan aan ?
of valt dat nog niet te voorspellen ?

Morgen is het zover dan gaan we naar de befaamde,Van der Nat.
Dank voor jullie vragen we zullen het meenemen.
Wil alvast een dankwoord geven aan Fred en familie Van der Nat voor het mogelijk maken.
We zullen zeker met nieuws komen waar spoedig meer duidelijkheid van zal komen.

Vrijdagavond 24 juni zijn wij met een aantal crewleden ( 8 pers.) afgereisd naar Steenwijk op uitnodiging van de fam. van der Nat. Het ontvangst was erg hartelijk en we hebben na een bakje koffie met wat lekkers een rondleiding gehad door de bunkers en de toonzaal. Tevens kregen we uitleg over wat er allemaal in vuurwerk in zit en wat er er allemaal bijkomt kijken. Er is zoveel nieuws omtrent dit vuurwerk bedrijf ( nieuwe importeur) dat in het verslag van het bezoek zal worden gemeld.

1 feit wil ik hier graag nog duidelijk maken en dat is dat, VDN VUURWERK met een geheel eigen collectie komt, en niet van andere importeurs zoals eerdere posten werdt vermeld.
Ook zijn er foto's gemaakt en de vragen die door jullie zijn gesteld zijn allemaal doorgenomen en beantwoord.

Wij (vuurwerkcrew.nl) danken de familie van der Nat heel hartelijk voor het ontvangst en de gastvrijheid.

Zodra het verslag is gemaakt zal dit op het forum worden vermeld.

Ook ik was gisteren bij het bezoek aan de familie Van der Nat te Steenwijk. En wil hierover graag mijn persoonlijke dank nog uitspreken.
Het was een ontzettend hartelijk ontvangst door mensen die door en door gepassioneerd zijn voor vuurwerk!
Super om mensen te spreken die er zoveel vanaf weten en ons zelfs nog wat konden bijbrengen over de oude ambacht vuurwerk maken.

Graag wil ik de familie Van der Nat bedanken voor het hartelijke ontvangst, de grote lading aan informatie en de vriendelijkheid en hartelijkheid waarmee wij in deze informele sfeer ontvangen.

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan