Vragen aan Royal Fireworks

moontan

VWC lid
Binnenkort gaan wij van Vuurwerkcrew een bezoek brengen aan de vuurwerkimporteur Royal Fireworks.
Ik wil van jullie weten of er specifieke vragen zijn waar jullie een antwoord op willen weten. Dan kunnen we deze vragen in het overleg meenemen.
Omdat er in de toekomst nog meer bezoeken zullen gaan volgen zal dit topic ten alle tijde actueel blijven en voor jullie vragen geopend blijven.

De antwoorden op jullie vragen zullen in deze thread of in het verslag van het bezoek geplaatst worden.

Verder is het mogelijk dat dit topic een interactief karakter zal krijgen; het zal mogelijk zijn dat een aantal medewerkers van Royal Fireworks zelf, waaronder Marcel en Jeroen zelf jullie vragen zullen beantwoorden.

IK ZOU ZEGGEN: BARST LOS.!!!!!

Binnenkort gaan wij van Vuurwerkcrew een bezoek brengen aan de vuurwerkimporteur Royal Fireworks.

Vraag 1.
Mag ik mee. :wink:

----

Wat voor uitbreidingen komen voor het consumenten vuurwerk arsortiment?
Bijvoorbeeld: Vuurpijlen, single shot(s), enz.

Vraag die met de bovenste vraag te maken heeft.
Komen er nieuwe foneinen bij in het consumenten vuurwerk arsortiment.
Want de Ploix en de hot cannonen, waren top fonteinen.

---

En zijn jullie bezig om meer verkooppunten te regelen.
Hint, een verkoop punt in de Betuwe zal erg tof zijn... :)

Laatst bewerkt:
hallo cigarman

bedankt voor je vragen binnen dit topic , maar wil toch even wijzen op het feit dat dit topic bedoeld is naar alle verwijzingen naar ons
consumentenvuurwerk,hierin willen wij jullie zo breed mogelijk antwoord geven op jullie vragen.
alles wat daar buiten valt hoort niet in dit topic thuis en zal dus ook niet besproken worden .

graag horen wij dan ook consumenten gerelateerde vragen positief maar ook negatief zolang men het maar onderbouwt daar kunnen we namelijk wat mee .

mvg

team royalfireworks

Had het al aangepast Subarufreak.
Of bedoel je vraag over de verkoop punten?:wink:
Gaat ook over consumenten vuurwerk hoor.
Toch?

Wij komen straks op bezoek met een koffer vol (standaard) vragen.
Maar de meest brandende vraag die in mij op komt is of Royal Fireworks daadwerkelijk iets doet met de wensen van de leden van VWC met betrekking tot het assortiment, voor zover dat haalbaar is.

Laatst bewerkt:
cigarman

wij gaan zeker bezig om het aantal detaillisten dit jaar uit tebreiden naar meer, waar allemaal , ja daarover kan ik alleen zeggen de tijd zal het leren .

moontan

wij gaan zeer zeker serieus kijken of er mogelijkheden liggen in de wensen van de vwcleden , maar vergeet natuurlijk niet dat aan alles een beperking zit en we natuurlijk niet iedereen tevreden kunnen/evt gaan krijgen , maar we gaan zeer zeker kijken of er bepaalde cakes/effecten/ zijn die tot de mogelijkheden behoren en een aanvulling kunnen zijn in ons assortiment.

mvg

teamroyalfireworks

Wij komen straks op bezoek met een koffer vol (standaard) vragen.
Maar de meest brandende vraag die in mij op komt is of Royal Fireworks daadwerkelijk iets doet met de wensen van de leden van VWC met betrekking tot het assortiment, voor zover dat haalbaar is.

Hoi Fred,

We hebben niet voor niets gevraagd om ideeen voor artikelen.
Op dit moment zijn we druk bezig met de wensen uit te kristaliseren op papier en dit gaan we voor leggen in onze fabrieken. Binnenkort zijn we daar en zullen we het gaan bespreken.

Alles moet in eerste instantie een kwaliteit hebben waar we zelf content en tevreden mee zijn.
Dan niet geheel onbelangrijk moet de prijs die uiteindelijk de consument betaald aanvaardbaar zijn.

De ideeen die we nu op papier hebben gekregen van leden die nemen we mee in het proces van de ontwikkeling.

Zodra we wat verder zijn in ons productie proces komen we hier op terug,

Groeten,

Marcel, Marcel, Marchel, Herbert en Jeroen :bye:

Bedankt voor de snelle reactie heren en ik vind het geweldig dat leden hier invloed kunnen uitoefenen op het assortiment vuurwerk van Royal Fireworks.
Een groot gebaar, waarvoor hulde.

Bedankt voor de snelle reactie heren en ik vind het geweldig dat leden hier invloed kunnen uitoefenen op het assortiment vuurwerk van Royal Fireworks.
Een groot gebaar, waarvoor hulde.

Daar sluit ik me volkomen bij aan.
Sorry voor me uitglijdertje, excusses daarvoor.

---

Ik heb nog wel een idee, voor een bepaald effect.
Een cake met paraschutes, wat voor effect er onder de paraschute moet hangen, laat ik aan Royal over.
(Ja, ik weet het, komt ie weer met zijn paraschutes.)

Daar sluit ik me volkomen bij aan.
Sorry voor me uitglijdertje, excusses daarvoor.

---

Ik heb nog wel een idee, voor een bepaald effect.
Een cake met paraschutes, wat voor effect er onder de paraschute moet hangen, laat ik aan Royal over.
(Ja, ik weet het, komt ie weer met zijn paraschutes.)

Rode barretten brigade misschien iets voor je te Assen? Grapje

Parachutten doen we niet, is te brand gevaarlijk.
ALs je kijkt vaan VWA wat ze doen met de wens ballonnen zullen ze dit ooit ook met parachuttes doen.

Groeten,

Wij :bye:

Van dit soort berichten wordt ik nou blij. Want er is niks mooiers dan passion meets passion. Ik vindt het echt top dat jullie onze ideeen mee nemen,En kijken hoe ver er iets mee gedaan kan worden. En ook nog eens met het streven,Om er een kwalitatief hoog product met een gepaste prijs van te maken. Ik kijk uit naar de dag waarop er meer bekend wordt.

Groeten van Yannick aka Sky

bedankt yannick voor je positieve bericht ,mensen denk eraan mochten jullie iedeeën hebben wij staan overal open.
en natuurlijk niet geheel onbelangrijk tenopzichte van de moderators van crew wij zien jullie bezoek graag tegemoed en verwelkomen jullie uiteraard met open armen (en een lekkere bak koffie:p)

mvg

teamroyalfireworks

bedankt yannick voor je positieve bericht ,mensen denk eraan mochten jullie iedeeën hebben wij staan overal open.
en natuurlijk niet geheel onbelangrijk tenopzichte van de moderators van crew wij zien jullie bezoek graag tegemoed en verwelkomen jullie uiteraard met open armen (en een lekkere bak koffie:p)

mvg

teamroyalfireworks

drink alleen thee of bier!

Producten 2010
We kunnen wat betreft eventueel nieuwe producten alleen maar zeggen dat we de kwaliteit evenaren of zelfs overtreffen.
Er zijn al wat ideeen behandelt en nu is het kijken hoe of/en wat.
Binnenkort gaat er weer een delegatie van Royal naar China om daar de ideeen tot een product uit te werken en aldaar zal er gelijk getest gaan worden om eventuele punten te verbeteren naar de kwaliteit die jullie tot nu toe van ons gezien hebben.

Verkoop punten.
Het is zeker onze bedoeling dat er meer verkooppunten bij komen.
We zijn inmiddels al druk doende dit te verwezelijken.
Het is natuurlijk altijd afwachten wat een nieuwekomer brengt,En wij zijn er van overtuigd dit inmiddels bewezen te hebben.

Workshop
Zoals jullie kunnen lezen staat er ook weer een workshop in de planning.
En we kunnen concluderen dat deze ook weer een succes gaat worden gezien de aanmeldingen.

grtz
Team Royal fireworks

Laatst bewerkt:
mijn vragen aan royal zijn:
- Komt er een goede knalcake bij Royal? De huidige vind ik namelijk maar matig en met te weinig schoten.
- Komt er een goede crossette-cake?
- Wat zijn de toekomstplannen/-wensen van Royal, qua uitbreiding van de verkooppunten en qua uitbreiding van de eigen lijnen?
- Komt er nog ander vuurwerk dan cakes? Bijvoorbeeld een soort van single-shot oid?

Zo dit was het voor nu :wink:

groeten,
Bastiaan

Ik heb een vraag aan Royal

Gaan jullie ook nog Daylight cake's op de markt brengen ?
Of word dat niet toegestaan in de Nederlands Wetgeving ?

Ik denk dat als het mogelijk is dat dat een gat in de markt is .

Ik heb een vraag aan Royal

Gaan jullie ook nog Daylight cake's op de markt brengen ?
Of word dat niet toegestaan in de Nederlands Wetgeving ?

Ik denk dat als het mogelijk is dat dat een gat in de markt is .

broekhoff heeft een daylight cake gehad; dit product was volgens mij een grote flop.

mijn vragen aan royal zijn:
- Komt er een goede knalcake bij Royal? De huidige vind ik namelijk maar matig en met te weinig schoten.
- Komt er een goede crossette-cake?
- Wat zijn de toekomstplannen/-wensen van Royal, qua uitbreiding van de verkooppunten en qua uitbreiding van de eigen lijnen?
- Komt er nog ander vuurwerk dan cakes? Bijvoorbeeld een soort van single-shot oid?

Zo dit was het voor nu :wink:

groeten,
Bastiaan

Hoi,

We zijn bezig met het ontwikkelen van enkele speciale artikelen, hoe en wat het wordt zal later in het jaar bekend gemaakt worden.
We kunnen nu niet zeggen hoe de artikelen eruit gaan zien.
Dat we gaan verruimen in ons assortiment is zeker een feit. Ook afhankelijk van alle CE families en groepen die je daar bij hebt is het passen en meten en goede keuzes maken welke groepen wij gaan kiezen.

Ik snap dat dit geen bevredigend antwoord is maar je zal nog even moeten wachten op de foto's van de nieuwe artikelen.

Groeten

:bye::bye:

:handsup::handsup::handsup::bye:
Had denk ik meer met de extreem dure achterlijke prijs te maken:rolleyes:

Hoe kijkt Royal trouwens terug op hun eerste verkoop jaar?

Goed en we gaan op de zelfde voet of beter verder! We zijn dik tevreden met het resultaat en we kunnen alleen maar verbeteren. 2009 heeft ons zoveel energie gegeven dat we hopen dat t nog beter kan in 2010.

Dat het altijd beter kan dat is een feit dus als jullie de suggesties blijven geven dan komen we steeds een stapje verder.

Eetsmakelijk voor diegenen die nog moeten en voor de anderen een fijne avond verder,

Groeten,

Team Royalfireworks :bye:

Back
Bovenaan