Vragen aan Royal Fireworks 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

ylke

VWC lid
Zoals jullie gewend zijn, zullen de crewleden dit jaar ook weer de importeurs bezoeken voor de laatse updates en nieuwtjes over het vuurwerk.
Hebben jullie vragen dan kunnen julie ze hier onder, alvast plaatsen zodat wij ( de crew) deze aan de importeur kunnen voorleggen.

Komt er een uitbreiding bij,qua paketten?

Zijn er plannen voor eventueel een 4de lijn?

Komt er een uitbreiding,qua fonteinen?

Waar is de Interactie met dit forum gebleven?
Voorheen was Royal Vaak veel en erg open op dit forum.
Echter mis ik het de Afgelopen jaar wel..
Royal is een stuk minder met forums bezig..
Wat is hier de Redenen van?
Of komt het gewoon door de omstandigheden van nu?

Verder vond ik de uitbrijding in de lijnen van Royal afgelopen jaar Minimaal..
Gaan jullie nog met nieuwe producten komen voor 2012 komen..
En gaan julie nog eens ooit pijlen /pakketten op de markt brengen?

En is het bij jullie Bekend dat de Edelweis een stuk minder presteerd dan voorheen?
Zo ja wat gaan jullie hier aan doen?

En gaan er dit jaar Producten uit de oude FU colection eindenlijk in kooi op de markt komen?
Of moeten we daar nog een jaartje op wachten?

MVG 3xh

Komt er een multicolour cake net als de lights of heaven van orthen?

Dus te krijgen bij elk royal dealer..

Zou toppie zijn! wat een mooie bak is dat!

@3xh: volgens mij is royal net terug uit china en meteen weer door naar de filipijnen? die zijn volgend weekend toch aan de beurt?

wellicht zijn de heren druk! China en philipijnen, maar gelukkig zag ik dat ze weer wat gepost hadden met wat foto's kortom het zal wel weer helemaal goed komen met alle interacties

Lezers,

Inderdaad we zijn erg druk geweest deze eerste 3 maanden van 2012

we zullen hier vanaf april weer meer aanwezig zijn

groeten team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Lieve Lezers,

We zijn er weer helemaal.
China is achter de rug, de Philipinnes zijn weer rustig kortom we are back in the Netherlands.
Voor diegenen die de foto's nog niet hebben gezien. klik hier PIPC
Voor diegenen die dachten dat we nog niets hadden gedaan die hebben het dan mis.

In middels zijn we al 2 keer in China geweest en zijn we nu de orde aan het maken en bezig met het CE verhaal om de producten klaar te stomen voor het seizoen 2012.

Ook zijn we bezig om detaillisten te benaderen om een of meerdere mooie Royal Fireworks cakes op te nemen in hun assortiment.

Wij denken zelf dat we voor 2012 de spijker nog harder op zn kop hebben weten te slaan met de producten die we dit jaar naar Nederland gaan importeren. Hoe en wat de product films, daar zullen jullie echt nog even op moeten wachten, die komen later en zijn te zien op een workshop, demo en of crew leden avond die we dit jaar zeker gaan organiseren ergens in het 3e of 4e kwartaal van dit jaar.

In ieder geval we zijn er weer dus als jullie vragen suggesties hebben mail ze of open het debat hier.

Een fijn paas weekend,

En eet je niet misselijk in de eieren en de chocola.

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Wat gaan jullie doen met de salute finales van sommige cakes? Persoonlijk vind ik die tegenvallen en zie ik liever en extra salvo sier. Ik weet niet of dit mogelijk is, mar zou hét een verbetering vinden.
Greetzzz

Beste iedereen, hebben jullie nog vragen plaats ze dan hier, VWC gaat on Tour. Zou jammer zijn als je vraag niet wordt beantwoordt.

Laatst bewerkt door een moderator:
stel uw vragen,

binnenkort komen de bikkels en bikkelinnen weer langs.

T zou mooi zijn als we alles in 1 keer kunnen verwoorden.

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal FIreworks

Goede fluitcake met dikke fluiters lijkt me ook wel een goed idee, wat zijn jullie ideeen hierover?

Kunnen julie al wat vertellen,over de nieuwe producten?

En zijn er nog leuke creaties onstaan,door het ideeën topic?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan