Vragen aan Royal 2017 !

Ik begin nu langzaam aan toch wel benieuwd te worden. Ik gun het ze zo,dat ze sterk terug komen,met iets totaal nieuws. En dat tegenslagen ver weg blijven.

het lijkt een beetje kenmerkend te worden voor Royal en berichtgeving.
Erg weinig en als er al iets komt dan komt het met een vertraging waar zelf de NS jaloers op is.
greetzzz

het lijkt een beetje kenmerkend te worden voor Royal en berichtgeving.
Erg weinig en als er al iets komt dan komt het met een vertraging waar zelf de NS jaloers op is.
greetzzz

Een vertraging? Er zijn geen deadlines voor het publiceren van het verslag:)

Ik denk dat wij juist blij moeten zijn dat importeurs zoals Royal meewerken aan dit soort bezoeken en verslagen halverwege het jaar. Ze hoeven het ook niet te doen. Of het verslag nu een weekje langer op zich laat wachten maakt dan niks uit.

Natuurlijk hoeft het niet, maar aangezien het bezoek ruim 5 weken terug plaats heeft gevonden is het niet gek dat mensen zich afvragen waar het verslag blijft :p

Ik snap jullie ongeduldigheid hoor...helaas hebben wij afgesproken niets te plaatsen voordat er goedkeuring vanuit een importeur komt. Door omstandigheden laat dit even op zich wachten helaas. Heb dus nog even geduld.

Ach ja... als ze weer met het calliber van hun oude assortiment komen, zij het vergeven��

Ach ja... als ze weer met het calliber van hun oude assortiment komen, zij het vergeven��

Nou, ik vind eigenlijk van niet. Het was toen der tijd echt goed spul, waar ik zelf zeker van genoten heb. Maar als je nu wilt meelopen met de grote jongens, dan moeten ook zij aan die kwaliteit kunnen tippen.

Al hadden ze wel echt hun eigen stijl wat ik zeker kan waarderen! Ik hoop wel dat er in de zelfde stijl geproduceerd blijft worden.

Wat is dat voor geheimzinnige gedoe zeg!!? We zitten met smart te wachten.Waarom die vertraging is toch niet heel boekwerk wat uit moeten gebracht worden!!!

Ze hebben meer te doen. Heanig an.....

Wat dan zelf die cakes in elkaar knutselen:bonk::devil::D

is toch geen moeite verslag goed keuren. even nog wat aan passen als moet.Kan me niet voorstellen dat het dagen moet duren gewoon laksheid als je mij vraagt

:shocked: Ik hoop echt dat ze terug komen van weg geweest is een goede importeur

Ze nemen wel erg royaal de tijd met die verslag zeg:cry::p

Back
Bovenaan