Vragen aan Original/Zena Belgie 2012.

ylke

VWC lid
Zoals jullie gewend zijn, zullen de crewleden dit jaar ook weer de importeurs bezoeken voor de laatse updates en nieuwtjes over het vuurwerk.
Hebben jullie vragen dan kunnen julie ze hier onder, alvast plaatsen zodat wij ( de crew) deze aan de importeur kunnen voorleggen.

Komen er ooit nog 1-effect cakes met 20-25 gram per tube?
Thor zien we vooral met meerdere effecten in een cake zitten.
Maar cakes zoals de Z37 serie zouden er goed uitzien met wat grammetjes meer:wink:

Komen er dit jaar nog nieuwe producten? Zo ja, hoeveel, welk soort/type, etc. Misschien alvast een teaser? En ik ben benieuwd of er dit jaar weer een demo komt en zo ja wanneer deze (ongeveer) zal zijn.

Edit/aanvullend: komt er nog een grotere versie van de China Girl?

Laatst bewerkt:
Had je verschillende varianten van: The Byrch, Mouse string en nu color celebration van Pyrostar.

Als ik mij het goed herinner, zouden er geen nieuwe matten meer bijkomen. Waarschijnlijk gold dat ook voor pijlen. Volgens mij had dit te maken met het CE keurmerk. Was dat niet ergens vorig jaar bekend gemaakt?

Hoe denkt Zena over het uitbrengen van een serie (12 stuks) 2" voorgemonteerde mortieren ipv nieuwe pijlen?

Had je verschillende varianten van: The Byrch, Mouse string en nu color celebration van Pyrostar.

Als ik mij het goed herinner, zouden er geen nieuwe matten meer bijkomen. Waarschijnlijk gold dat ook voor pijlen. Volgens mij had dit te maken met het CE keurmerk. Was dat niet ergens vorig jaar bekend gemaakt?

Hoe denkt Zena over het uitbrengen van een serie (12 stuks) 2" voorgemonteerde mortieren ipv nieuwe pijlen?

hmm misschien kunnen ze dan die oude 2"salute's (nu wel voorgemonteerd ) terugbrengen:)?

Ligt het ook bij jullie in de planning om combinatie cakes met verschillende shapes, (zoals bijvoorbeeld de Heron cakes) uit te gaan brengen?

Dat zijn wel een toffe combinaties van 4 cakes in 1 doos, dat als je die koppelt het 1 ding wordt.
Je hang wel vast aan die 4 cakes (niet erg), maar het is misschien leuker om zelf met je favoriete effecten zoiets achter elkaar te zetten en te koppelen, dat is precies hetzelfde wat je bij de 1,2,3/4,5,6 cake moet doen.
Idee?!: Beginnen met een Crackling chry, dan een joy rider, 2 Ragnarok's, 3 Hydra's, en 4 Mjolnir's als afsluiter. Tof bakkie, denk..

Vondt het wel ideaal het koppelen,zo had ik het met een aantal cake's die de kleuren goud en blauw hadden en had het geheel afsloten met de fanshape fenix.
Hierbij als jullie nog verder vragen hebben nu kan het nog,want binnenkort gaan we op bezoek.

De hynotized is in de collectie,ook is er de box,gekleurde ratelbanden helaas niet,er komen nog wel nwe single effect cakes.

Single effect cakes zitten er in principe al best veel in de collectie: De warrior collectie 6st, De Deluxe serie 12st, De Superdeluxe serie 12st, de fear, de voodoo, de china girl, de sphere, camuro blaster, Z37A serie 6st, Perkunas, Hercules... Dat zijn er al ongeveer 43, er zitten in de series maar enkele met 2 of 3 effecten maar dat is bijvoorbeeld een potje met mine, willow to bleu dat zijn 3 effecten maar wel alle schots hetzelfde. Snapte..

Back
Bovenaan