Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bestaan ze überhaupt nog? Ik heb m'n laatste Splitting Comets geschoten en die waren prachtig. Naast de Earcatcher zou ik die graag voor de wereld behouden.
Dreamfireworks bestaat zeker wel en ze zijn druk. Dat er afgelopen jaar van hun weinig is vernomen komt door het feit dat de eigenaars van Dreamfireworks er mentaal door heen zaten door al het gedoe omtrent hun uitbreiding wat ze van plan waren maar dat er door de buurt en gemeente niet gedoogd werd.
Ook zijn de eigenaren van Dreamfireworks ook persoonlijk toen bedreigd en van dien aard dat het je zeker niet in de koude kleren gaat zitten. Ik heb ze persoonlijk gesproken hierover en kreeg koude rillingen van de details. Dit gun je niemand.
Maar we hebben contact met ze en we gaan zeker weten dit jaar bij ze langs.
Dus stop met speculeren, ze zijn spring levend.
Bedreigd voor uitbreiding?
Ik denk dat dit weinig met A. de Bonte te maken heeft.
Ze willen/wouden uitbreiden in Enschede maar dat is tegengehouden door de gemeente.
En omdat er bezwaar gemaakt was door de burgers.
De redenen kennen we allemaal wel.
Ik heb altijd gedacht, waarom uitbreiden in opslag, in Enschede, terwijl je amper 10 km verder in Duitsland zit.
Maar dat is geen reden om mensen te bedreigen, het is gewoonweg smerig als je dat doet.
Maar dat is helaas de realiteit tegenwoordig.
Achter een computer kan je lekker de smerigste en goorste bedreigingen naar mensen sturen.
Maar als ze dat persoonlijk tegen iemand willen zeggen, staan die dezelfde luitjes in hun broek te schijten.
Gun de de directie van Bon. de tijd, als ze iets melden hebben, dan zeggen ze het wel.
Maar we hebben contact met ze en we gaan zeker weten dit jaar bij ze langs.
Bestaan ze überhaupt nog? Ik heb m'n laatste Splitting Comets geschoten en die waren prachtig. Naast de Earcatcher zou ik die graag voor de wereld behouden.