Vragen aan Bonfireworks 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richardus

VWC lid
Ok, een nieuw bezoek over een maand, en dus tijd voor nieuwe vragen.

1. Zijn er plannen de collectie uit te breiden, en zal dat weer in de vorm van dit soort wereldcakes zijn, of zijn er ook plannen voor pijlen bijvoorbeeld?
2. Hoe vond Bonfireworks zelf de levering van goederen gaan? Er waren wat probleempjes met de Great Wall Of China en er waren geluiden over problemen met de levering aan winkeliers. Hoe heb je dit zelf ervaren, en hoe gaat dat volgend jaar aangepakt worden?
3. Waar zit die fabriek waar je zo goedkoop en klein dit geweldige spul laat maken?! Hahaha, flauw, hoef je niet te antwoorden. We staan allemaal versteld, dank voor 't mooie spul!

* Was de Colorful Sky nou inderdaad afgekeurd? Komt er nog een aangepaste versie van, een nieuwe poging? Of een andere horsetail-cake, of andere fanshapes?
*Daar is er eigenlijk maar eentje van hè, waaiercakes, beetje weinig. Ik snap dat ze wat duurder zijn vanwege productie- en transportkosten, maar dat is een mooie fanshape wel waard. Ach, lukte met New Kid On The Block toch ook goed een vette én betaalbare waaier neer te zetten!

- Komen er meer winkels? De vraag hiernaar is groot!

- Komen er nieuwe producten, zo ja, wat voor soort nieuwe producten?

- Waar willen jullie je op richten. Voledig op de effecten, de klant, de prijs of kwaliteit?

heb genoten van bonfirewoks dit jaar!
maar staat er een uit brijding van de budget cakes tot 23,75 op de planning voor dit jaar?
mogen we nog wat waaiers verwachten?
en hoe gaat het met julie verder in het jaar van de ce keur merk?
en wat voor invloed gaat dat hebben op de prijs?
mvg 3xh

De populariteit van Bonfire is na deze jaarwisseling groot, zeker onder de freaks.

1. Hoe denkt Bonfire de ongetwijfeld grote vraag volgend jaar aan te kunnen?
2. Hoe gaat Bonfire de huidige kwaliteit handhaven en B & W-achtige toestanden (veranderde uitwerkingen in nieuwe badges die over het algemeen onaangekodigd komen en niet positief zijn) voorkomen?

Als het Bonfire lukt om deze problemen het hoofd te bieden zal ik zeker een groot deel van mijn budget aan hun produkten besteden.

Bon, Ik heb erg van jullie cakes genoten. Zaten echt meerdere pareltjes bij!
Graag zou ik van jullie nog 4 cakes zien met de volgende effecten:

- Een met jellyfish zoals Tequila (Zena) of Hit me (Pyroshopper
- Een met Huilers. Neem de Sky Screamers als v.b. zou'k zeggen.
- Een met mines only I shape (In paars, Rood, Geel, Oranje, Roze en blauw b.v.) in de 23,75 euro lijn.
- Een met Spinners (Draco van Meester of Fire Emblem van Royal)

Als jullie dat doen, ben ik bang dat ik volgend jaar voor 1000 euro aan Bon cakes ga halen...

De populariteit van Bonfire is na deze jaarwisseling groot, zeker onder de freaks.

1. Hoe denkt Bonfire de ongetwijfeld grote vraag volgend jaar aan te kunnen?
2. Hoe gaat Bonfire de huidige kwaliteit handhaven en B & W-achtige toestanden (veranderde uitwerkingen in nieuwe badges die over het algemeen onaangekodigd komen en niet positief zijn) voorkomen?

Als het Bonfire lukt om deze problemen het hoofd te bieden zal ik zeker een groot deel van mijn budget aan hun produkten besteden.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik ook graag een uitbreiding van het assortiment zien, mijn vraag is dan ook of er andere producten opgenomen worden in het assortiment? Producten zoals pijlen en fonteinen zou ik graag zien, als de kwaliteit van de cakes ook in deze producten zouden terug komen dan zou het echt super zijn.

Daarnaast heb ik nog een opmerking, Bonfireworks is echt super vuurwerk en daarom graag complimenten doorgeven aan de eigenaar! Aankomende jaarwisseling zal mijn collectie weer voor het grootste deel uit dit vuurwerk bestaan.

(even nogmaals ter bevestiging, ik ben niet Bert van Bonfireworks)

1 Punt wat ik even wou meededelen, is dat ik echt Super tevreden was over het vuurwerk van Bon. Ik had ook het nodige pro line spul maar de meeste cakes van 23,75,- kwamen boven ALLES van pro-line uit :D!

Dan vraagjes :D

- Is er al iets bekend qua prijsstijgingen o.i.d? want op dit moment is echt bijna alles ongelooflijk goed geprijs t.o.v. van andere merken :).

- Is er planning voor kleine vuurwerkpakketten (vooravond paketten) met gewoon wat kleinere cakes met minder shots maar nog steeds die goede uitwerking :D?

uit een redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat de prijzen aardig omhoog zullen gaan wat is hiervan waar?

Ik zou graag een flinke huilpot willen zien zoals bijvoorbeeld ADHD van MARIJN, of de oude Skyscreamers van Skyline, maar dan met een kwaliteits/prijsverhouding zoals we die van Bonfireworks gewend zijn (below de 40 euro zegmaar)

Ook een cake met spinning tail to colour peony (of eventueel een spinning to salute) zou ik erg waarderen.

Ik denk dat op deze manier de collectie nóg aantrekkelijker wordt dan dat deze al is :) In hoeverre zou dit mogelijk zijn?

Bonfireworks heeft in elk geval me hart veroverd en krijgt van mijn de gouden troffee op de nummer 1 :)

Ook de vraag of de prijzen gelijk blijven. Met zulk mooi vuurwerk als Bonfireworks wat zo lekker geprijsd is hoef ik dan namelijk voor gewoon siervuurwerk absoluut niet meer naar het Buitenland!

Ik denk wel dat jullie het alleen bij cakes moeten gaan houden.

- Komen er meer winkels? De vraag hiernaar is groot!
Dat ligt denk ik vooral aan de winkeliers zelf. Zij bepalen of ze Bon gaan in- en verkopen. Maar gezien de louter positieve berichten omtrent Bon denk ik dat het wel goed gaat komen in 2010 :wink:

- Komen er nieuwe producten, zo ja, wat voor soort nieuwe producten?
Ben ik ook, net als velen, zeer benieuwd naar!
Salutecake erbij? Meer waaiers? Mixed effects cakes? Dikke mines? Schelle fluiters? :D

Ik hoop alleen wel dat de kwaliteit gewaarborgd blijft.

Aangezien zga alle toppers van bon dit jaar uitverkocht waren hoop ik toch echt dat er niet gesleuteld word! Zie je erg vaak dat bij nieuwe partijen in de meeste gevallen slechter zijn :(

Het enige wat mij wat uitmaakt is of de prijzen en kwaliteit gelijk blijven.

Mocht dit het geval zijn dan bestaat mijn collectie volgend jaar vrijwel volledig uit Bonfireworks spul.

Bedankt voor al jullie goede en zinvolle vragen en opmerkingen tot dusver.
Ze worden allemaal meegenomen in het overleg eind deze maand

Persoonlijk heb ik geen vragen die tot dusver nog niet gesteld zijn.
Maar wel de wens die aansluit op Escher zijn opmerking, kwaliteit en prijs gaarne intact laten, dan bestaat ook mijn collectie dit jaar voor een flink deel uit Bonfireworks

De Great Walls of China....hier mag van mij(fors) aan gesleuteld worden.
Ik ben zelf gek op mines , maar deze waaier vond in werkelijk Bonfire onwaardig.
De rest van Bonfire, behoort gewoon tot de TOP van NL ......subliem , awesome ,great !

uit een redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat de prijzen aardig omhoog zullen gaan wat is hiervan waar?

Ik heb het aan de meest betrouwbare bron gevraagd, namelijk aan Bert van Bonfireworks zelf. Jouw "gerucht" over grote prijsstijgingen klopt van geen kant.
De prijzen zijn grotendeels afhankelijk van de materiaal-, loon- en productiekosten in China, transportkosten (zee/land) en de stand van de dollar. Als er dus niets wijzigt het komend jaar, blijven de prijzen ook gelijk. Helaas heeft Bonfireworks op deze kostenontwikkeling geen vat, zowel in positieve als in negatieve zin.

fijn te horen fred!
nou hopen dat de economie niet al te hard groeid in 2010:D dan profiteren wij er ook van:D

en over nieuwe producten gesproken.
wat bon wel niet met 15 gram per tube kan doen......
laat staan met 50gram......JA IK WENS SINGEL SHOTS ALLA 2 INCH:D(natuurlijk voor een schappenlijke prijs)
maar aan de andere kant, als die effecten net zo goed worden als bon in de cakes laat zien, ben ik berijd om er extra voor te betalen!

ook zie ik graag een Camaro king of een Fire flower bij bon verschijnen!
maar ik ben uit gekeken op het blauw:D
zie liever brocade crowns met colour tips op het einde!
maar ik draaf net te ver door!

of eens goud met rood...mooie combi die je te weinig ziet. Iedereen is gericht op dat goud met blauw, terwijl met rood me heel stijlvol en Chinees lijkt. Rode mines, rode parels tussen de brocades... Heb je zo een nieuwe topper te pakken.

Heb er spijt van dat ik dit jaar geen bon heb gehaalt, maar dat maak ik dit jaar wel goed. :)

Mijn lijkt een cake me paarse mines en daarboven een groot zilver blink boeket. Dat lijkt me prachtig! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan