Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik denk dat wij moeilijk kunnen antwoorden op jou vraag, er is 1 manier om er achter te komen en dat is gewoon op de man/vrouw afstappen van een vuurwerk zaak, bel even netjes op naar de eigenaar etc en vraag het gewoon...
en als je even verder zoekt in search met het woord Dummy vind je meer daar over er zijn namelijk topics over,succes
Ik heb wel eens gevraagd of ik een Dummy pijlepaketje mocht hebben en ik kreeg maar een pijl. Als je na oud en nieuwe 2 dagen erna naar die winkel loopt en vraagt of ze gratis dummys /Vuurwerkvlag weggeven, Dan kan je dit horen ja/nee.
Dit is inderdaad handiger om rechtstreeks aan een winkeleigenaar te vragen. Wij kunnen hier niet veel mee. Maar dummy's kosten ongeveer even veel als normale cake's (moet er productief goed uitkomen omdat veel mensen helaas naar het uiterlijk kijken van een product) dus daar zullen ze wel twee keer over nadenken willen ze het zo weg geven. De spandoek zal misschien wat anders liggen. Maar zoals ik al eerder zei gewoon even in een winkel langs gaan en vragen.