Vraag betreft Afhalen Voorverkoop

Wim als het haalbaar is ben je een held!

Zoals je zelf nu ziet, het is gewoon een goed idee.

Kleine meeting is altijd leuk:D

Hou ons op de hoogte:)

Een zeer interessant idee! Ben erg benieuwd hoe de gemeente reageert en dat geldt denk ik niet alleen voor mij en de vele andere liefhebbers, maar ook voor andere verkooppunten in NL. Want als het in Leiden/Leiderdorp mag, dan mag het misschien ook wel in andere plaatsen...

En een meeting is natuurlijk top! Dan zou het wel eens een heel kort nachtje kunnen worden... :)

Ja, dit zal ik echt van harte toe juichen.
Ok, je ben laat in huis, maar je kunt de volgende dag wel rustig aan doen en alles op je gemak.
Ook heb je dan geen 'last' van de normale vuurwerk koper.

Ik ben zeer benieuwd of het je lukt, wens je in ieder geval veel succes morgen.

hahah dat laat thuis en dat korte nachtje stoort me niet hoor!
anders lig ik tog wakker van de zeneuwen!!
met een pilske erbij word het helemaal feest! strak idee!!!!!
Ja ja krijg er gewoon zin aan!

Wonderbaarlijk goed idee! Als het lukt zou het geweldig zijn!
En dan lekker de 29ste uitslapen... (not!)

Ik duim mee!

Mocht je groen licht krijgen dan sta ik om 23.55 voor de deur, ik woon tenslotte maar op een paar kilometer en het zou mij de volgende dag weer een hoop rust geven dat ik al een groot deel van de bestelling binnen heb.

Zou een goede actie zijn, maar ik weet nog niet of ik er gebruik van kan maken. Ik heb zelf geen rijbewijs, dus ben afhankelijk van anderen;)

Dit lijkt mij ook een erg leuke actie, dan kunnen alle echte freaks en wat grotere besteders lekker met elkaar prate snacht's, biertje erbij hartstikke gezellig, ik zal dan ook zeker aanwezig zijn rond de openings tijd snacht's !!

grtz

Zelf ben ik verdeeld over deze vraag.

Aan de ene kant, is het mooi voor de lokale vuurwerkfreaks om al 1 over 12 hun vuurwerk te mogen ophalen, maar aan de andere kant, de kans is zeer groot dat men gelijk wat zou willen afsteken, wat velen niet prettig zouden vinden. Daarnaast zijn er maar weinig mensen die in de nacht willen werken, mede omdat ze hun energie willen sparen voor de dag der dagen. Maar, het verlicht wel enorm de drukte van overdag, wat wel weer positief is. Daarbij, is het toch een stuk gezelliger in de nacht, althans als er wel wat mensen zijn.

Misschien dat je het pas mag afhalen als je voor minimaal €100,- hebt besteld?
En als je voor minder hebt besteld dat je maar later moet komen.

Lijk mij een super goed idee. Alleen is leiden voor mij niet haalbaar want denk niet dat mijn pa om 12 uur daar naar toe wil gaan. Maar als het bij een winkel bij mij in de buurt zal zijn sta ik als eerste in de rij.

ik denk dat er idd wel een grens getrokken moet worden over de afhalers dan snacht's, bestellingen boven een bepaald budget, anders krijg je alsnog de bestellingen met alleen klein grut, waaronder dus veel jongeren zitten die gelijk af gaan steken en zich niet in kunnen houden :)

Jongeren die voortijdig willen knallen komen toch wel aan hun vuurwerk hoor. Dus die dag extra zal daar heus geen verandering in brengen lijkt mij.
Geef de winkeliers/importeurs ook wat extra tijd om hun vuurwerk aan de man te brengen.

Die nacht extra zal zoveel schelen. Minder drukte,stress, Bestellingen nog een keer extra controleren, klopt alles etc.
Verder verspreid je zo de drukte een beetje over de andere dagen.
En natuurlijk de gezelligheid van freaks onder elkaar. Want dat ben je als je om 00:01 in de winkel staat!
Ik zeg gewoon doen!

Laatst bewerkt:
ik denk dat er idd wel een grens getrokken moet worden over de afhalers dan snacht's, bestellingen boven een bepaald budget, anders krijg je alsnog de bestellingen met alleen klein grut, waaronder dus veel jongeren zitten die gelijk af gaan steken en zich niet in kunnen houden :)

Wim kennende zal hij deze actie vooral doen voor de bonnenbestellers, VWC'ers, grootverbruikers, etc. En de voorwaarde zal zijn dat je daar dus niet midden in de nacht gaat staan stoken want dan is het eens en nooit weer, de gemeente zal daar niet een mee willen werken. Maar goed, binnenkort horen we ongetwijfeld meer ook al laat dat even op zich wachten (overheid heh).

Jongeren die voortijdig willen knallen komen toch wel aan hun vuurwerk hoor. Dus die dag extra zal daar heus geen verandering in brengen lijkt mij.
Geef de winkeliers/importeurs ook wat extra tijd om hun vuurwerk aan de man te brengen.

Die nacht extra zal zoveel schelen. Minder drukte,stress, Bestellingen nog een keer extra controleren, klopt alles etc.
Verder verspreid je zo de drukte een beetje over de andere dagen.
En natuurlijk de gezelligheid van freaks onder elkaar. Want dat ben je als je om 00:01 in de winkel staat!
Ik zeg gewoon doen!

Het gaat er hier vooral om de eerste nacht hè

Het gaat er hier vooral om de eerste nacht hè

Daarom zeg ik jongeren die voortijdig willen knallen komen toch wel aan hun vuurwerk.
Als jantje van 16 wil stoken hoeft hij alleen maar met een vriendje naar Belgie te gaan. En hij heeft vuurwerk.
Dus maak niet gelijk een probleem van die eerste nacht. Voor winkeliers/importeurs kan het alleen maar voordelen opleveren. En sommige winkeliers gaan om 06:00 al open dus die 6 uurtjes extra lijkt me ook niet zo'n groot probleem.

Hallo
Wat betreft het afhalen is er nog niks bekend.
Puur omdat het is neergelegd bij de gemeente Leiderdorp.
Dit is gebeurd bij de afdeling van de apv.
Deze heeft het weer doorgespeelt aan de afdeling ruimtelijke Ordening.

Dus ook ik moet het even afwachten maar zodra er wat bekend is maak ik dat bekend.

Gr Wim

Back
Bovenaan