voor als je niet weet hoe je.....

Goed beeld en zo zie je maar weer dat alleen heldere mensen vuurwerk zouden moeten afsteken. Door dit soort personen wordt vuurwerk natuurlijk illegaal.:mad:
Jammer van die hoertjes die altijd rond om die sites staan.:frusty:

Ik vind het niet helemaal goed, die filmpjes. Want het gaat er niet echt over wat er met vuurwerk kan gebeuren.
Het is meer de dommigheid die men ervan maakt.
Wie stopt er nou vuurwerk onder zijn ballen en in een kont. dan vraag je er toch zelf naar of niet dan?
het enigste goede, was die show. Want het was niet de bedoeling dat er iets mis ging!
neem bijvoorbeeld die romeinse kaarsen gevecht, daarbij lok je het uit en is het niet echt een ongeluk, want je vraagt er zelf naar, ze willen het gewoon. netzoals jackass:)

Ik vind het niet helemaal goed, die filmpjes. Want het gaat er niet echt over wat er met vuurwerk kan gebeuren.
Het is meer de dommigheid die men ervan maakt.
Wie stopt er nou vuurwerk onder zijn ballen en in een kont. dan vraag je er toch zelf naar of niet dan?
het enigste goede, was die show. Want het was niet de bedoeling dat er iets mis ging!
neem bijvoorbeeld die romeinse kaarsen gevecht, daarbij lok je het uit en is het niet echt een ongeluk, want je vraagt er zelf naar, ze willen het gewoon. netzoals jackass:)

Daarom juist, ik citeer: voor als je NIET weet hoe je met vuurwerk om moet gaan.
Je gaat namelijk niet met een kussen onder je *%^( boven een mortier staan, laat staan op je buik of nog erger met romeinse kaarsen achter elkaar aan lopen rennen.
En in die show stonden de Girondola's SCHUIN op gesteld.
iets wat je dus NOOIT moet doen.
De onvoorspellende stijgkronen dienen ALTIJD recht op geplaatst te worden.
Ik wil er mee aan geven... gebruik waar het voor gemaakt is en dus ook in een show. of zit ik er nu naast :frusty:
Giron

Gekken mensen die weten echt niks van vuurwerk domen gasten . meer ken ik er niet over zeggen...

dit soort gasten verpesten het dus voor anderen. Kom op een mortier onder je laten ontploffen? een vuurpijl uit iemands gat lanceren? waar zijn we dan mee bezig?

Back
Bovenaan