Voor 3 ton vuurwerk de lucht in

moontan

VWC lid
Lichtstad Parijs jaagt drie ton vuurwerk de lucht in

Het barokke park van Saint-Cloud in Parijs was zaterdagavond het decor van een vuurwerk met pianobegeleiding. Het schouwspel duurde meer dan twee uur en het was volgens de organisatoren het langste vuurwerk dat ooit in Europa is afgestoken. In totaal ging ruim drie ton vuurwerk de lucht in. (ruwe beelden van Reuters - 13/09/09)

Videofragment:

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/redactietips/redactietips_2eNiveau/1.597254

Bouquet Final du Grand Feu de Saint Cloud 12 Septembre 2009

Le bouquet Final du plus long feu d'artifice d'Europe "Le Grand Feu de Saint Cloud" le 12/09/2009. Plus d'infos sur www.voirlefeu.fr

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zooooo dat moet een erg heftige show zijn geweest.De beelden laten wel wat moois zien:):)Bedankt voor het delen

ik kan me wel herinneren dat ik een keer een filmpje heb gezien van in de jaren 90 ofzo. Het 4 jaargetijden vuurwerk in amsterdam of rotterdam. Dat duurde toch ook 2 of 3 uur ofzo ?

Waar pluk jij toch altijd die info zo snel vandaan Fred. word jij als eerste ingelicht als er ergens op de wereld weer iets gebeurd :p

Wholy crap, dat is nog extremer dan het was in Dubai Palm Island Hotel of zoiets, die trouwens wel wat mooier was. Wel prachtig en VEEL!

Weer voor vandaag in Parijs: Mogelijke kans op mist xD LOL

Wholy crap, dat is nog extremer dan het was in Dubai Palm Island Hotel of zoiets, die trouwens wel wat mooier was. Wel prachtig en VEEL!

Weer voor vandaag in Parijs: Mogelijke kans op mist xD LOL

nee dat is het niet hoor. Het vuurwerk duurde wel langer.. maar was zeker niet groter. er werden veel typsiche kleinere effecten gebruikt. Ook in de stijl van de tuin: Barrock vuurwerk. Dus zonnen, fonteinen, watervallen, bengaalsvuur, enz, enz. Zo kun je lekker tijdrekken ja.

Back
Bovenaan