Vondst illegaal vuurwerk

Torrr

VWC lid
WOERDEN – Woensdagavond hebben agenten een grote hoeveelheid illegaal vuurwerk in beslag genomen.

Rond 18.30 doorzochten agenten een woning aan de Hogewoerd, dit na een tip dat hier illegaal vuurwerk zou worden verhandeld. De bewoner wees ons op een schuurtje naast het huis, hier bleek voor ongeveer 100 kilo aan illegaal vuurwerk te liggen opgeslagen. De eigenaar van het vuurwerk, een 27-jarige man uit Woerden is aangehouden voor het bezit van illegaal vuurwerk. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.

Bron : http://www.localpoint.nl/crimereports/78706/

Hallo

ik ben dus deze jongen!!
Het bericht klopt niet wat op internet staat!!!
Ik heb niks verkocht alles wat ik had was voor me zelf!!
De gene van wie ik het gekocht had heeft iedereen die bij hem gekocht heeft verlink!!

Tja dit bewijst maar weer nooit tegen iemand zeggen wie je bent en waar je je vuurwerk opslaat. Wat is tenslotte de meerwaarde om zoiets te zeggen?

Hallo

ik ben dus deze jongen!!
Het bericht klopt niet wat op internet staat!!!
Ik heb niks verkocht alles wat ik had was voor me zelf!!
De gene van wie ik het gekocht had heeft iedereen die bij hem gekocht heeft verlink!!

zeker wel balen zo net voor de jaarwisseling! Maar goed de media verdraaid meestal de feiten om het allemaal wat spectaculairder te laten lijken, het meeste dat wij over het algemeen lezen is een opgeblazen verhaal.

Nog wel een beetje kunnen genieten? nog vuurwerk af kunnen steken?

zeker wel balen zo net voor de jaarwisseling! Maar goed de media verdraaid meestal de feiten om het allemaal wat spectaculairder te laten lijken, het meeste dat wij over het algemeen lezen is een opgeblazen verhaal.

Nog wel een beetje kunnen genieten? nog vuurwerk af kunnen steken?

Ja heb me zeker vermaakt moet zeggen het 500 gram vuurwerk is best wel aardig!!

Back
Bovenaan