Vlissingen 3-8-2012

Kzal er dit jaar ook weer zijn, altijd leuk twee shows zo vlak achter elkaar, na die show van de kermis.

Op welke plek word deze show geschoten? En is deze vanaf de boulevard te zien? Lijkt me wel een leuke combi nachtmarkt en vuurwerkshow. Enig idee wie deze show schiet en wat het grootste caliber is?

max 5 of 6".
Het is ongeveer tegenover de sardijntoren.het is vanaf de hele boulevard te zien maar het beste zicht heb je als je op het grote strand staat voor de sardijntoren, dan kan je heel dichtbij staan zoals ik stond op het filmpje

Hm dacht dat ze het altijd in het verlengde van de coosje buskensstraat schoten? Op een ponton weliswaar dus vanaf de hele boulevards is het te zien idd..

dat dacht ik vorig jaar ook, ik liep met het ponton mee vanaf daar.
Maar bij restaurant de bourgondier heb je bij het strand zo'n geval met stenen , zond soort golfbreker of wat het dan ook mag zijn en vanaf daar liep ik nog een stuk verder het grote strand op. misschien kan wessel(patroontje) of seyenthe het nog precies herinneren haha

Is 4" niet het maximale wat ze in Nederland mogen schieten. Ik vind de effecten ook niet zo lang hangen voor een 5" of 6".

Wel altijd een leuke show om te zien.

Er is eigenlijk geen max caliber. kijk maar naar milheeze; 16".
Er worden altijd wel uitzonderingen gemaakt. Voglens mij was de kermis afgelopen jaar ook 6" maar vond zelf de effecten ook niet erg groot.
Je zou trouwens wel gelijk kunnen hebben met de nachtmarkt van 4" hoor.

Net terug van de opbouw, beetje tegenvaller maaargoed:
Foto-FFWJFZ7P-G.jpg

Foto-PGIVZBF4-G.jpg

Back
Bovenaan