Village Idiot

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 5004
Artikelnaam: Village Idiot
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 244 shots
Effectomschrijving: 4x 25 shots (30mm) + 4x 36 shots (25mm)
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs:

Laatst bewerkt door een moderator:
Van de tot nu toe bekeken filmpjes vind ik dit de vetste, leuke opbouw in tempo, wat nieuwe effecten. Yep ik vind m cool

Aantal stuks in pak: 1 stuks
Shots: 244 shots
Type vuurwerk:
GIGANTISCH! Een beest van een box. Als deze grote box met 244 shots verdeeld over 8 verschillende cakes los komt, is het echt serieus. Deze 3-minuten durende krachtpatser stelt jou absoluut niet teleur.

Tijdsduur: < 175 seconden
Effecthoogte: < 30 meter

van 249,00EUR voor 149,00EUR

Van de site van de Vuurwerkdumper geleend.

Edit:
Geen idee of dit klopt maar ik vond dit op een website:
4 kilo netto kruid inhoud

Laatst bewerkt:
van 249,00EUR voor 149,00EUR

Dat is een hele mooie prijs voor deze bak, echter maakt het mij ook weer wantrouwend betreft de prestaties van deze bak aangezien het een 8 dikke cakes doorlontbak is met veruit de laagste prijs. Als deze bak zo presteert als op het filmpje heb je echt een top bak in huis.

Dat is een hele mooie prijs voor deze bak, echter maakt het mij ook weer wantrouwend betreft de prestaties van deze bak aangezien het een 8 dikke cakes doorlontbak is met veruit de laagste prijs. Als deze bak zo presteert als op het filmpje heb je echt een top bak in huis.

En dus hopen dat die nog op een demo geschoten gaat worden.

Iemand deze nog geschoten? Heb hem helaas niet kunnen schieten door de mist, vond hem wel erg nat tijdens het doorverbinden.

Onregelmatige boeketgrootte en vorm iig maar de grootte an sich kan ik er moeilijk uit opmaken door gebrek aan referentie en ook het burstgeluid lijkt me niet realistisch. Effecten an sich zijn wel leuk maar weer die onregelmaat qua vorm en grootte...Jammer dat vrijwel niemand de gok met die Katan boxen neemt.

Ik vind het een rommelige prutbak met veel prutboeketten, weinig tempo en niet echt spectaculair. Ik vind Katan sowieso de laatste twee jaar niet echt met iets verfrissends komen. En op het forum hoor je ze ook niet of nauwelijks meer. Jammer, zo houden we weinig actieve importeurs over op het forum :sad:

Ik vind het een rommelige prutbak met veel prutboeketten, weinig tempo en niet echt spectaculair. Ik vind Katan sowieso de laatste twee jaar niet echt met iets verfrissends komen. En op het forum hoor je ze ook niet of nauwelijks meer. Jammer, zo houden we weinig actieve importeurs over op het forum :sad:

Heb je deze geschoten Torr? En gefilmd wellicht?

Heb deze geschoten dit jaar, heb hem een jaar laten drogen verwachte er niet veel van maar heeft me positief verrast! Leuke box voor de vooravond!

Back
Bovenaan