Vijf mannen opgepakt voor vernielen brug

ghoost

VWC lid
bron: http://www.refdag.nl/nieuws/anp/binnenland/vijf_mannen_opgepakt_voor_vernielen_brug_1_808041

Vijf mannen in de leeftijd van 19 tot en met 23 jaar uit Kamerik zijn gearresteerd voor het vernielen van een brug in hun woonplaats. Dat gebeurde met vuurwerk op oudjaarsdag. Vorige maand pakte de politie daarvoor al een 22-jarige man uit Uddel op, meldde de politie maandag.

Het zestal is na verhoor op vrije voeten gesteld in afwachting van een rechtszaak. De politie verwacht binnenkort nog enkele arrestaties te verrichten.

Waarom pakken ze een paar man op? Er is toch maar één dader die het aansteekt? Begrijp me niet verkeerd juich het alleen toe als er meerdere opgepakt en aansprakelijk gesteld worden want de "opjutters" komen er altijd mee weg en dat is jammer want in mijn optiek hebben die net zoveel schuld als de dader. Ook al die kinderen die het gefilmd hebben en gejuicht hebben mogen van mijn op zijn minst een paar uur prikken

0.0 % verstand. Mooi dat ze bij t nekvel gepakt zijn. Nu een flinke straf en dat ze vanaf nu elk jaar er fijntjes aan herinnerd worden.

wat een stelletje tuig zeg! van mij mogen ze die ouders ook eens goed aanpakken!
ik bedoel, ik was vroeger ook geen heilig boontje, maar als je zulke dingen gaat uitvreten
is er toch duidelijk ook iets mis met je opvoeding!

en dan hebben ze het over mannen? mag ik dan aan nemen dat die lui 18+ zijn? dan verwacht ik toch echt wat meer fatsoen.

Laatst bewerkt:
oppakken

oppakken

Ze meoten allemaal opgepakt worden ook degene die er zogenaamd niets mee te maken hebben. Je hebt de plicht om op te treden als er een misdrijf plaatsvindt :angry:

Hier kunnen de Duitsers nog wat van leren willen ze nog een keer de brug bij Nijmegen opblazen....

Gewoon grindtegel aan de voeten en die sloot in, kijken of ze dan goed kunnen zwemmen.

Zo heb je een mooi filmpje waarbij je een brug opblaast, heel stoer natuurlijk.

Vraag me af of ze het nu nogsteeds zo stoer vinden aangezien ze nu aangepakt worden.

Verdienen een hoge straf in mijn ogen, en ik denk ook dat ze dit gaan krijgen.

Back
Bovenaan