Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is ook de bedoeling als je elektrisch ontsteekt. Om niet elektrisch te ontsteken moet je visco toevoegen, maar ik denk dat de gemiddelde freak wel visco thuis heeft liggen. In deze wereld is dat allemaal algemeen bekend. Je moet dan wel weten waar je mee bezig bent, maar zo werkt dat nou eenmaal met professioneel vuurwerk. Mensen die daar niks van weten behoren deze spullen dan ook niet in handen te krijgen. Zolang de handelaren daar goed voor zorgen is er niks aan de hand.Het ging om vuurwerk uit de zwaarste klasse die direct kan ontploffen bij ontsteking.
De leeftijden van die knapen verbazen mij echt ontzettend.
Voor de rest heb je een ondernemensrisico als je aan de handel begint natuurlijk.
Dan moet je ook niet zeuren als je ff moet brommen.
Dat is een eindeloze discussie.Wil niet zeggen dat ik het ook een scheve verhouding vind,maar zo kunnen we wel even doorgaan.
Het feit is dat de eis er ligt,nog niks definitief is en dat bij goed gedrag maar twee derde hoeft te worden uitgezeten.
Ja, mensen zoals jij die het "maar" accepteren. "Omdat het zo maar is" daardoor verandert er niets. Er moet juist gezegd worden dat deze straf absurd hoog is.
Iedereen is het er mee eens dat je aan de wet moet houden en dat dit het risico van het vak is. Dat snappen we ook allemaal maar niemand begrijpt dat een kindermisbruiker minder straf krijgt dat een vuurwerkhandelaar
Misschien vanwege het feit dat zo'n grote vuurwerkhandelaar meer mensen in gevaar brengt (inclusief kinderen) dan een kindermisbruiker? Ik denk dat ze alles in verhouding zien en bekijken. Ik snap je punt, maar wij weten niet het fijne waar justitie haar straf-eis op baseert. Al vind ik 5 jaar ook wel erg hoog.
Misschien vanwege het feit dat zo'n grote vuurwerkhandelaar meer mensen in gevaar brengt (inclusief kinderen) dan een kindermisbruiker? Ik denk dat ze alles in verhouding zien en bekijken. Ik snap je punt, maar wij weten niet het fijne waar justitie haar straf-eis op baseert. Al vind ik 5 jaar ook wel erg hoog.