Videotopic 'Stoken in het hoge Noorden 2016-2017'

Nitraat12

VWC lid
Iedereen de beste wensen voor 2017! :D

We hebben weer met het escalatie team oud en nieuw gevierd! Girandola, Nikos, Raszi, Luc een aantal niet leden en ik hebben weer volop genoten van een berg vuurwerk! :D

In de loop van het jaar zullen hier de beelden weer volgen! Het eerste filmpje is het showtje wat we na 00.00 hebben geschoten! Het begin is rustig, de finale was echt chaos!!!!

[HD geeft het beste beeld!]

Wat een show zeg, genieten om naar te kijken.
Finale is inderdaad gekkenwerk.
Topic dat ik zeker weer in de gaten ga houden.

Heerlijk mannen, die finale geweldig!
Jammer dat die laatste salute cake nog door blijft gaan, die had nog iets eerder moeten stoppen eigenlijk :)

Lekker mannen... idd chaos op t einde...maar wel lekkere chaos...:D
Jammer dat er bij mij geen "fanatics" in de buurt wonen,.. en met Kids om t jaar bij me kan ik niet altijd weg... dooie boel dus hier... beetje Remie gevoel ..maar super zoals t bij jullie gaat...:thumbup:

Nog twee weken dan is het alweer 1 september, voor velen de start van 'het seizoen'!

Uiteraard gaan we dit jaar ook weer aftellen met onze filmpjes! 1 september zullen we onze nieuwe trailer posten :)

Voor nu even een re-post van de trailer van vorige jaar De titel van vorige jaar was 'Gekker kan niet' Nou het kon gekker! :D Maar dat zullen jullie richting december gaan zien!

Iedereen de beste wensen voor 2017! :D

We hebben weer met het escalatie team oud en nieuw gevierd! Girandola, Nikos, Raszi, Luc een aantal niet leden en ik hebben weer volop genoten van een berg vuurwerk! :D

In de loop van het jaar zullen hier de beelden weer volgen! Het eerste filmpje is het showtje wat we na 00.00 hebben geschoten! Het begin is rustig, de finale was echt chaos!!!!

[HD geeft het beste beeld!]

Zeker genieten om na te kijken. Ook die finale, wauw! Brutale vraag: die laatste, welke cake was dit? En hoe veel?

Zeer benieuwd met wat jullie gaan komen. Films zijn altijd dik in orde qua kwaliteit en hoeveelheid vuurwerk.

Even een re-post van onze 'Kerst Special' van vorige jaar. Nog een dikke week dan begint 'het seizoen' weer :D

[HD geeft het beste beeld]

Wat een mooie filmpjes man niet normaal wat Genieten !!!! Hoe heet die pot trouwens op 2:14 Van de trailer bedoel ik

Phoe heerlijk filmpje hoor. Ga nog even verder neuzen op je YouTube kanaal, genoeg te zien nog :D

Thanks! :) We hebben in de loop van de jaren aardig wat filmpjes verzameld!

Er komen dit jaar weer een paar hele gave filmpjes bij al zeggen we het zelf! :D

Vrijdag is het alweer 1 september! :D Met deze tropische temperaturen is het nog niet voor te stellen.

Even een terugblik naar de trailer van 2012, toen we nog overdag mochten stoken!

[HD geeft het beste beeld]

Back
Bovenaan