[VIDEOS & FOTOS] 3 Shows uit Belgie door Hendrickx & Lefeber

RedBaron

Pyroworld
De afgelopen weken hebben we een aantal shows bezocht van Hendrickx & Lefeber.

De eerste die we bezocht hebben was een show in s' Gravenwezel. Dit was een wat kleinere show. Deze show was ter eren van de Kermis ietsje verderop.

Op het weiland waar de show zou worden afgestoken stond een leuke show opgesteld, varierend van 25mm candles tot aan 150mm shells.

Hier wat setup fotos:

HenL_SGRAVENWEZEL_9-6-2007_043.JPG

HenL_SGRAVENWEZEL_9-6-2007_039.JPG

HenL_SGRAVENWEZEL_9-6-2007_033.JPG

En dan hier wat show fotos, door de hoge vochtigheidsgraad zijn de fotos hier en daar ietsje wazig

HenL_SGRAVENWEZEL_9-6-2007_017.jpg

HenL_SGRAVENWEZEL_9-6-2007_030.jpg

HenL_SGRAVENWEZEL_9-6-2007_006.jpg

HenL_SGRAVENWEZEL_9-6-2007_006.jpg

HenL_SGRAVENWEZEL_9-6-2007_011.jpg

HenL_SGRAVENWEZEL_9-6-2007_031.jpg

De tweede show waar we geweest zijn was aan het Strand in Middelkerke en wel ter opening van de Bierfeesten. het was een show simultaan geschoten op drie lokaties. Ook hier was het kaliber weer 150mm max

HenL_MIDDELKERKE_15-6-2007_080.jpg

HenL_MIDDELKERKE_15-6-2007_034.jpg

HenL_MIDDELKERKE_15-6-2007_014.jpg

HenL_MIDDELKERKE_15-6-2007_048.jpg

HenL_MIDDELKERKE_15-6-2007_079.jpg

HenL_MIDDELKERKE_15-6-2007_036.jpg

HenL_MIDDELKERKE_15-6-2007_071.jpg

De laatste show waar we geweest zijn was een een show die we op het nippertje gered hebben. Daarom mis je een gedeelte van het begin. Maar ookv oor dese show gold, maximum kaliber 150mm!

Voor 's Gravenwezel kun je de show op Video *HIER* bekijken, en de fotos *HIER*

Voor Middelkerke kun je de show op Video *HIER* bekijken, en de fotos *HIER*

Voor Lier kun je de show op Video *HIER* bekijken

Veel kijk plezier! :p

he ziet er inderdaad leuk uit red baron.. bedankt voor het posten van deze shows toppie... ziet er echt goed uit die shows leuk..

Ik begin mijn reactie om mijn dank uit te spreken voor alle films die je hier post.
Ik vind dat we met zijn allen heel blij mogen zijn dat we zo,n prof als jij in huis hebben. Jij zorgt ervoor dat elke film wel weer iets bijzonders heeft. Om een bijvoorbeeld te geven: Je filmt ook wel eens shows die qua vuurwerk tegenvallen maar dan weet jij er altijd nog iets moois van te maken. Als prof let jij ook op details. En die details geven net iets meer sjeu aan het geheel.

Om inhoudelijk op de shows in te gaan:
Gravenwezel moet ik nog zien. 3 films in een keer downloaden is een beetje teveel van het goede.

Lier: een klein vuurwerk maar vermakelijk om te zien. Prachtig detail in deze show is vooral de locatie waar vandaan deze geschoten is.
Als vuurwerk vallen me de shells met peony mij op en de blokken met crosettes.
Leuke show, maar kort, met een mooie achtergrond.

Middelkerke: Een lange show van 20 minuten waarin veel shell,s worden afgeschoten en ook veel blokken met crosettes en crackling. Er worden ook schitterende blokken afgeschoten met mines en palm boekketten in mooie kleuren.
Het tempo in deze show is lekker snel.
En wat ik een mooi detail vind in deze show is dat er op twee plekken tegelijk wordt afgeschoten. Je komt soms ogen tekort.
De finale zorgt voor een waardige afsluiting.

Top films. Bedankt.
Vanavond Gravenwezel bekijken.

Laatst bewerkt:
Een mooie film van de show(s) in Middelkerke, blijkbaar geschoten op 3 locaties. Een heel goed idee, dan kunnen er nog meer mensen tegelijk naar kijken. Ik zag zowat de hele Bonbridge blokken-collectie voorbij komen. Ze zijn weer mooi.
Volgens mij stond Jack met lieslaarzen in zee te filmen :D . Mooi gedaan!!
Straks de andere films bekijken.

Volgens mij stond Jack met lieslaarzen in zee te filmen :D . Mooi gedaan!!

hahahaha, we stonden op een basaltblokken (lekker glad..) golfbreker. tegen de tijd dat de show begon kwam de vloed weer opzetten. Dus ja we werden gaandeweg de show zo zachtjes aan ingesloten door het water hahahaha

Het was de enigste manier om dit vuurwerk in beeld te brengen zodat we alle posten konden zien. Achja soms moet je een beetje risico nemen he. Het was overigens ontzettend leuk om op deze manier 3 synchrone vuurwerken te mogen zien hoor.

tegen de tijd dat de show begon kwam de vloed weer opzetten.

Was dat ook de reden waardoor de blokken relatief dichtbij het publiek stonden maar onder een hoek richting zee (vanaf het publiek af) werden leeg geschoten?

Overgins een goed showtje inderdaad die van Middelkerke, zo hier en daar niet totaal synchroon maar dat doet er niet zoveel toe.
Erg tof gedaan dit.

Ik ga nu de show van Lier bekijken.

Leuk leuk weer RedBaron mooie filmpjes en fotos!
Gravenwezel:
Erg leuk vuurwerk waar over het algemeen heel rustig wordt geschoten mag wat mij betreft af en toe toch wel een salvootje de lucht in aan shells...
Verder zie je inderdaad heel wat sinomax blokjes voorbij komen erg leuk om te zien ook in een show al mogen ze ook wel ondersteund worden met een shell erboven af en toe :rolleyes:
Lekkere finale erachteraan dus zeker een erg lekkere show met een aantal heel mooie heldere producten!!
Middelkerke:
Leuk om te zien dat ze heel wat sinomax blokjes gebruiken in de show en ze richting water schieten!
Erg goed tempo gelijk al vanaf het begin!!!
Leuk om te zien vanaf drie posten geeft toch weer een extra dimensie aan het vuurwerk :D
Aantal hele mooie blokken aantal hele mooie shells leuk om te zien deze show!
Dat blok op 13:35 :shocked: welke is dat!!!??? Gaaf :cool:
En wat was dat voor ding op 15:12?? Erg gaaf ook in ieder geval!!!
Alleen jammer dat af en toe het tempo er een beetje uit is...
Maar de finale maakt dat allemaal wel weer redelijk goed erg lekker!!!
Lier:
Lol zo te horen was je nog druk bezig met het monteren van de microfoon terwijl je al aan het filmen was :thumbup:
Aantal hele mooie shells met behooooorlijk flinke dreun zeg niet normaal :D
En verder een kort maar erg vermakelijk showtje met een lekker tempootje!!!
Super weer!!!

:bye:

Gravenwezel is ook een hele leuke show om naar te kijken.
Klein,maar fijn zou ik zeggen. Een rustige show is ook vermakelijk
Mooie roman candles in shaped en de shells klinken goed.
Mooie opname weer.
Bedankt voor het posten.

Back
Bovenaan